Primera vandaag. Nog 10 weken te gaan, maar al behoorlijk rond.
keat
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-16 19:09
Nog 56 dagen te gaan! Kennis van me heeft uit een vosmerrie met veel wit een heel mooi, groot bruin hengstveulen gekregen . Twee witte voetjes en een kolletje. Ben reuze benieuwd wat er in het oventje hier zit!!
Pam84
Geplaatst: 31-03-16 19:10
Nog een bolle buik om te volgen, ze ziet er goed uit hoor. Ben benieuwd wat ze aan het bakken is daar binnen
Anoniem
Geplaatst: 31-03-16 20:57
Wat ziet ze er goed uit. Ik ben benieuwd wat voor moois ze er van gaat maken.
Olympia96
Geplaatst: 31-03-16 21:25
Extra spannend nu de eerste Casaron er is hè? Zo benieuwd! Edit: 1e van 2016 natuurlijk haha
Wat een knappe merrie . Heel benieuwd wat ze aan t bakken is!
keat
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-16 16:01
Dankjulliewel! Lekker kleurtje krijgt ze weer he! Zo donker mag het veulen ook wel zijn. Ja ze is behoorlijk rond. Ronder dan op de foto te zien is. Ik kreeg haar er moeilijk op van de voorkant. Ik ben ook zo benieuwd wat eruit komt rollen! De twee half broers, van dit jaar, van het veulen zijn iig zo mogelijk boven verwachting, denk ik zo! Prachtige veulens!
1.63 ja, maar ze toont veel groter. Dat komt doordat het wel een hele royale merrie is. Veel lengte in het lijf. Ze is alleen iets kortbeniger. Het is ook een wat ouder type Gelders paard, maar daardoor wel nog heel interessant bloed vind ik zelf. De andere merrie die erbij staat is wel heel groot hoor, dus dat vertekend wat. Haar eerste nakomeling van Upperville is rond de 1,66 schat ik geworden. Wel ook een hele royale merrie. Ik ben zelf 1.70.
Coloured
Geplaatst: 13-04-16 15:25
Ha, nog een mooie gelderse in de maak. Ik volg! Komt vast een prachtig veulen uit zulke mooie ouders!
Leuk trudoltje, ben reuze benieuwd naar je hele veestapel! Ohh gefeliciteerd! Nee je foto doet het helaas niet..
Hier alles goed. Zucht in de uier lijkt iets afgenomen te zijn. Verder is mevrouw vrolijk. De verzorgmeisjes gaan er lekker mee wandelen en er komen dan hele creatieve foto's voorbij haha. De jongste heeft een nieuwe hele goede camera, maar moet nog een beetje leren te positioneren.