Ohhh deze merrie Ik ben al super fan van haar, en ik vind het veulen van vorig jaar ook echt een PLAATJE. Leuk dat jullie haar aanhouden, als ze net zo sprekend is als haar moeder ga je daar echt een gouden paard aan hebben denk ik.
Rebecca - 17 mei hengst Lisch - 21 mei hengst bruin met onderbroken bles en sokjes T3mptati0n - 22 mei merrie donkerbruin met veel wit Wings_love - 24 mei hengstje bruin met lange dunne bles Anoeska27 - 28 mei merrie bruin met kol en 3 witte sokjes baudyh - 31 mei hengst donkerbruin kol 3 sokjes Otje96 - 18 mei merrie bruin met kol 2 witte voetjes
vandaag op cc geweest en ondanks dat het losrijden voor haar erg eng was druk en erg klein bakje hal heel spannend was haar tijdens de proef goed bij de les kunnen houden! wat werd beloond met 203 punten en 1ste prijs uit een grote groep deelnemers lieve Soie
nog een maandje proberen vol te houden dan gaan we even een tijdje afbouwen en wat buitenritjes maken! we rijden thuis al rustiger omdat ik merk dat het wat zwaarder word
het is echt een droom paard om te rijden!! dankjewel! jammer van het slechte weer steeds zeg.. had graag wat foto's buiten gemaakt met mijn nieuwe camera
Anoeska27
Geplaatst: 14-02-16 21:01
lisch schreef:
het is echt een droom paard om te rijden!! dankjewel! jammer van het slechte weer steeds zeg.. had graag wat foto's buiten gemaakt met mijn nieuwe camera
Ja daar is Soie weer knappe merrie! Jullie zijn goed bezig zeg!
lisch
Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-16 21:25
afgelopen weekend nog op cc geweest! 1 winstpunt erbij helaas wel besloten de laatste.. ze krijgt het ineens zwaar snel buiten adem minder looplust dus ze mag wel verdient vrij tot het veulen er is