Bedankt allemaal voor de felicitaties en complimentjes
Mioux schreef:gaaf hoor !! Nu 2 dames aan het wachten dus. Ook ontzettend leuk voor de veulens straks lekker samen spelen !
Ja dat was ook één van de redenen waarom ik toch de sprong heb gewaagd en nu al een nieuwe merrie bijgekocht heb.
Het plan was eigenlijk om nog een jaar te wachten en eerst te zien hoe het dit jaar verliep.
Ik heb namelijk nog nooit eerder een veulen gehad of een geboorte live meegemaakt.
Maar het is zoveel fijner voor ze met hun twee en straks voor de veulens ook
.
De merries zijn nu ook al goede vriendinnen. Na amper 4 dagen tijd klitten ze al samen alsof ze al 10 jaar beste vriendinnen zijn
Je hoeft er maar 1tje mee te nemen, de andere volgt toch overal
Ik ben benieuwd hoe het loopt als Sierra's veulen er is, of Imperiosa dan nog steeds zo dicht in de buurt mag komen enzo.
Ik denk eigenlijk dat ze de opvoeding van hun kroost samen zullen doen, zoals ze nu ook al alles samen doen
Sierra begint best al wel wat uier te krijgen en de banden worden slapper. Haar wervelkolom begint echt bloot te liggen, schoft lijkt meer uitgesproken en haar billen worden al iets zachter. Ik denk eigenlijk niet dat het al voor deze week is, maar je weet maar nooit
Intussen lijken de dames van de rust te genieten, alsof ze weten dat het bijna gedaan is met de stilte