.Ben erg benieuwd welke kleurtjes eruit komen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het was dus ook fototijd
Ze hebben tevens laten zien dat ze nog best wel kunnen bewegen, die kleine ukkies!

Alleen dan in merrie-vorm haha
Ook de camera's maar weer eens aan gaan sluiten, dat was echt een rotwerk vorig jaar
En we moeten nog een extra stalletje creëren. We hebben drie grote stallen, maar 4 merries met veulen straks. Ipv dat ik een merrie minder heb laten dekken, maken we maar een extra stal
De spullen zijn er al, nu nog aan de slag!
(niet beledigens of stom bedoeld ofzo hoor)
We hebben haar in het voorjaar gekocht en toen was ze echt te dik, dit hebben we er met moeite wat af gekregen. Het vertekend dus redelijk wat want ze is nog steeds te dik, haar vacht is echt mega lang en daarnaast draagt ze op het moment redelijk naar beneden met het veulen.

Violetta is ruim de grootste van het stel met haar 90 cm! De rest van mijn merries zit allemaal boven de 90 cm, op de jeugd na dan.
Voel me er wel stom over, maargoed op dit moment niks aan te veranderen helaas.

. Maar als je merrie dan wel stiekem het dwerggen draagt kan dit met het veulen meegegeven worden en als nieuwe eigenaren dan ook niet testen en dekken met een ongeteste hengst hebben hun weer kans op een dwergje.
Dwerggroei en fokkerij

Ook een begin gemaakt met een klein stukje bij de uier scheren zodat ik het straks goed in de gaten kan houden. Silver en Isabella zijn al gedaan, de andere twee accepteren dat nog niet, dus neem ik rustig de tijd voor langzaam te wenen. Aanraken van de uier is gelukkig geen probleem.

Daarnaast, het is niet bewezen dat ze het nu draagt, maar zou wel kunnen. Super dat in ieder geval Jupi en je hengst vrij zijn getest van het gen! 
jouw Silver loopt gelijk op met mijn Camille
En qua dwergtest. De grootste groep fokkers test gewoon niet. Het kost je bij de eerste paarden toch echt 150,00 dollar per paardje. Pas de nakomelingen uit beide geteste ouders kost niets of je kunt op een bepaalde dwerggen testen. Scheelt een heleboel geld.
Maar we hebben nu vorst dus ik kan ze ook eindelijk eens echt gaan borstelen..