Ooooh geweldig, prachtige combie! Ik ben erg benieuwd en ik ga zeker volgen
En als gokje mijn eigen favoriet haha, een vos hengst op 12 juni (mijn verjaardag!)
Mowgli4
Geplaatst: 04-11-15 22:34
wat geweldig en een super gave combi!! ben zeer benieuwd hoop met je mee
Venthe
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-15 13:29
Leuk nieuwe gokjes!
Wings - merrie - bruin - 5 juni Melisding - merrie - bruin - 8 juni (kopietje van de moeder) Venthe - merrie - vos - 10 juni Mioux - merrie - bruin - 11 juni Renee_S - hengst - vos - 12 juni Nynke - merrie - bruin 13 juni
Gisteren keek mijn merrie vast even de kunst af bij een ander
En mijn moeder stuurde mij een ondefinieerbare foto via de app. Ik vroeg haar wat dat was zegt ze; kijk ze krijgt van onder een hele dikke buik!! Mijn moeder is net zou hyper als ik haha
Goklijstje: Wings - merrie - bruin - 5 juni Melisding - merrie - bruin - 8 juni (kopietje van de moeder) Cynthia82 - merrie- vos - 9 juni Venthe - merrie - vos - 10 juni Mioux - merrie - bruin - 11 juni AlwaysH - hengst - bruin (weinig aftekeningen) - 11 juni Renee_S - hengst - vos - 12 juni Nynke - merrie - bruin - 13 juni Viv34 - hengst - vos- 14 juni Carolina87 - merrie - vos - 16 juni
Venthe heb ik vandaag weer geschoren en wat ziet ze er toch goed uit Vandaag zit ze op 140 dagen dracht dus nog 200 te gaan! Aankomende week weer naar de DA om te kijken of haar been is hersteld en dan hopelijk weer een beetje voorzichtig rijden.
Gisteren was de dierenarts er. Na de buigproef liep ze niet meer kreupel dus dat was verbeterd. Wel was ze nog gevoelig als de DA in haar pees kneep. Dus toen een scan gemaakt en daar was nog een zwakke plek te zien waar nog geen mooie vezels terug waren gekomen. Er zit dus wel verbetering in maar het is nog niet goed genoeg. Het vonnis: nog 4 weken 2 maal daags 20 min stappen en daarna de 5e week onder het zadel stappen en 5 min draven, 6e week 10 min draven, 7e week 15 min draven en 8e week 20 min draven. Daarna moeten we weer terug voor een nieuwe scan. Aan de ene kant blij, er zit duidelijk verbetering in en de dierenarts heeft niet gezegd dat het niet meer goed komt. Aan de andere kant balen want we zijn het stappen zo zat (zowel paard als ik).
Nu maar hopen dat het veulen nog gewoon braaf op de goede plek zit en goed groeit dat verzacht het wachten een beetje... Maar pff waar blijft die buik nouhouuuu