Absoluut tevreden met wat er komt. Anders zou het risico ook wel wat te groot zijn.
Imre, leuk dat je een dikke stip zet! Uiteraard ook welkom om veulentjes te komen kijken volgend jaar, alleen staan we niet meer zo dichtbij als eerst.
Saskia, hmm, dan is het misschien beter om niet te doen
Dayka
Geplaatst: 01-10-15 15:48
Wat een mooie merrie's en leuke combi! Ik volg mee
En jij ook Willie. Uiteraard is de eerste wens twee gezonde veulens en dat de geboorte goed verloopt. Daarna zien we weer verder.
Het is weer begin van de maand, dus zal van het weekend even proberen nieuwe buikfoto's te maken. Zondag/dierendag is ook weer een speciale dag. Want dan is het precies 5 jaar geleden dat we dit mooie stel op hebben gehaald. Wat gaat die tijd toch snel
BUIKFOTO'S! Even snel nog erbij, moet eigenlijk al lang op bed liggen. Maar had gisteren nog bij iemand *kuch*ponyparadijs foto's gemaakt, dus die moesten eerst gephotoshopt voordat mijn eigen diertjes aan de beurt waren. Maar morgen om 6 uur m'n bedje uit, dus even snel een greep gedaan;
Zo komen de mutsies dus aangewaggeld tegenwoordig
Roos met 144 dagen
Lies met 155 dagen Lies is trouwens veel breder dan Roos, die dan weer "dieper" draagt tot nu toe. Heb er meer foto's van, maar dat komt later
En Lies, Roos en ik vandaag precies 5 jaar een powercouple! Dierendag is altijd een beetje specialer voor ons (want het is elke dag immers gewoon een beetje dierendag ), maar 4 oktober 2010 was Roos oud genoeg om gespeend te worden en hebben we dit stel opgehaald. Dat was vandaag dus precies 5 jaar geleden. Vorig jaar, nadat Lies een tijdje weg is geweest voor de sport, voor het eerst "samen"-foto's gemaakt. Zijn er nog meer, maar die moeten dus nog uitgezocht. Wat dan wel weer fijn is om te zien op foto's precies een jaar later. Van ons drieën ben ik nog het minst aangekomen
Thanks Saskia! Ja ben zelf ook erg blij met ze. Was toch een gokje vijf jaar terug met een veulentje en jaarling en hoopte dat in ieder geval één goed genoeg uit zou groeien als fokmerrie. Maar ze zijn allebei mooi opgedroogd! ^_^ Kon minder, zeg maar...
Laura, daar zijn inderdaad van die theorieën over. Zelf ben ik meestal meer van eerst zien dan geloven, maar ze dragen allebei wel degelijk anders (aan de andere kant is Lies ook net iets verder natuurlijk). Lies een merrie en Roos een hengst zou ik wel mee akkoord gaan Maarja, wederom, eerst zien, dan geloven haha.
Katja, ja flinke he. Had ook vrij weinig twijfel over of ze nog wel drachtig zouden zijn Jouw merrie is nog niet zo ver natuurlijk. Is die nu zo'n 3 maanden drachtig?