Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Carolina87 schreef:Mooie combi. Hoe gaat het nu met haar??
het was ook weer even een tijdje geleden.. ze waren super braaf, helaas was Wally liever lui dan moe, dus Mimi mocht al het werk doen
maar ze was wel veel stabieler, dus die 'steun' van nog een pony geeft haar veel zekerheid..
paar weken terug had het jongentje op stal er op gezeten en even stukje mee gelopen maar die was zelf zo gespannen dat Mimi daar ook onrustig van werd. Deze meid word niet gauw bang en zit gewoon stevig en ontspannen, we konden zelf gewoon zo een drafje doen
die pony geeft er niks om. (Ja cap was wel veiliger geweest, maar me vriend hield de pony vast en ik liep naast haar)

de rust komt gelukkig weer terug.
hoop dat er volgend jaar ook een beetje pony overblijft.
ik hou haar in ieder geval goed in de gaten als het veulen er is, dat ze genoeg voer krijgt en dat ze dit keer niet compleet leeg gezogen word
hup kind erop en gaan... nu nog een passend 14 inch zadeltje vinden, dat is een lastige opgave
3 de keer dat puck er nu gewoon zo op zit... Eerste twee keer gewoon dat wij er naast liepen en vast hielden vandaag echt "halthouden en dan weer been geven stappen" aan de longeerlijn.
Fijn dat Mimi het zo goed doet.

Neonlight schreef:Ik geef geen suggestie, zit er zelf ook nog meer met een toekomstig hackneyveulen.
ik vind het lastig zat want als ik dan denk dat is wel leuk of het lijkt te veel op een ander ofe vriend vind het niks