Dat heeft ze toch nog niet? (en omdat zij het zo grappig vond dat ik een cremello kreeg, ga ik echt helemaal kapot als zij een vos krijgt.. )
Ik gok ook op een hele gave vos maar dan wel een merrie met ongelijke witte voetjes en een kolletje. Word 11 mei geboren
Daks schreef:Ik gok ook op een hele gave vos maar dan wel een merrie met ongelijke witte voetjes en een kolletje. Word 11 mei geborenHuh?Het veulen is er al hé?
Nee joh.. Ze is net gedekt.. Ik ben erbij geweest.. Het heeft mij een halve nachtrust gekocht, t rotkreng.. :p
Viel mij zondag ook op!! Ze was me na vijf minuten "ooooohhhh aasje heeft een baby in de buik!!!!" ook alweer spuugzat.. (i wonder why) :p
Ik ga ook volgen! Knappe merrie en vind de hengst ook wel heul stoer klein zwakje voor mooi donker Op die laatste foto zie je ook al mooi dat ze een beetje buik krijgt!En snap dat je het spannend vindt. Hier ook eerste veulentjes en eerste eigen volgtopic
Klein updatetje; Azia is al over de 150 dagen, 156 om precies te zijn!Even een vergelijkingsfoto van normaal en van vorige week We zijn al bijna op de helft! Dan kan t echte aftellen beginnen!
Je ziet haar nu wel duidelijk bol worden zeg!En over de 150 dagen Merk zelf ook wel dat de dagen steeds een beetje sneller lijken te gaan. Halverwege is een mooi punt! Nr. 1 hier gaat nu alweer richting de 200!