Dido, die speciaal een account aanmaakte voor mijn paardjes! Leuk dat je er ook bij bent! Waar gok je op?
Ik heb op een valkhengst gegokt, maar ja, het blijft gokken hè? Ik hoop in elk geval dat alles goed gaat en dat het een gezond veulentje wordt, want dat is toch het aller-, allerbelangrijkste!
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 27-04-15 12:05
Ik ga voor een smokey black hengst! Zal het vast niet worden qua kansen, maar lijkt me wel gaaf!!
Ik volg ook weer! Ooit je Tisento topic gevolgd, je toen even uit het oog verloren, maar nu ben ik er weer bij Heb gegokt op een palomino hengstje, dat moet gewoon wel
Oh wat onwijs leuk Cynthia! Ik hoop op een palomino hengstje, gewoon.. in lijn met Ti
Neon
Geplaatst: 27-04-15 14:48
Laten we eens gek doen en kiesen voor een gerookt zwart hengstveulen
Gewoon omdat het kan
Ik ben benieuwd
Flux
Geplaatst: 27-04-15 14:58
Pffff, jaaa hoor! Moeten we nog een heel jaar wachten op dit volgende DaisTiFi-vriend(innet)je! Ben er zeker van dat Sublime en Dais er weer iets moois (en speciaals) van gaan bakken!
Ik zou opnieuw een hengstje echt heel gaaf vinden weer maar ik neig op gevoel veel meer naar een Ti-merrietje. Een palomino dametje dus!
Erg benieuwd, denk regelmatig nog aan Ti. Echt bizar hoe een paard dat je niet eens kent zo weet te raken.
Jee, weer een leuk 'Daisy krijgt een veulen' topic
Ik wilde eigenlijk smokey black hengst kiezen, maar die had al veel stemmen. Ben daarom voor een smokey black merrie gegaan (met een brede bles en hoge witte benen!). Lijkt me supergaaf, een zwarte uit Sublime en Daisy!