Ja ze blijft altijd lekker rond! Zelfs met veulen aan de voet! Heel anders dan mijn andere merrie soie die staat juist veel hoger in het voer dan waika en is stuk slanker
Wow die wordt knap zeg! Ik kan me dat veulen van vorig jaar inderdaad nog wel herinneren! Super mooi perfect geblest Ben heel benieuwd naar het veulen van dit jaar!
Geen probleem, wacht ik gewoon op het volgende koffievoskleurige hengstveulen met vier witte voetjes Deal nummer twee, zo kom je makkelijk van je veulens af
De veulens dit jaar zijn straks te koop hengst of merrie kan niet alles houden natuurlijk
Tjinta
Geplaatst: 03-04-15 14:22
Lachen Lisch, ik realiseer me net....... Waika, naam moet beginnen met een K... uhmmmm Kaika zou voor de hand liggen toch?
Hihihi helemaal onbewust heb ik die naam alvast gejat... Naja tis hier een afkorting we gebruiken ook wel Kaiser.
Maarre gave combi wederom. Ik ben benieuwd wat ze je dit jaar gaat geven.
BigOne
Geplaatst: 03-04-15 14:24
Haha, dat ken ik, maar ik zal het topic in de gaten houden. Ken nog iemand die deze zomer een veulen wil aankopen met het oog op de sport over een paar jaar. Moet een fijn karakter hebben en het liefst een hengst. En natuurlijk aan haar voorwaarden van een goed dressuurpaard voldoen.