mag ik vragen wat jij op de vloer hebt liggen? zijn dat rubber tegels en houtkrul?
Sophie_mini
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-15 22:37
In onze stallen liggen inderdaad rubber tegels en ik gebruik koolzaadstro. Zo gauw ze gaan bevallen, leg ik de stal wel gezellig vol stro. Anders altijd koolzaadstro of hennep strooisel.
jolandje
Geplaatst: 15-03-15 00:07
bevalt dat goed die rubber tegels? hoe onderhoud je dat? sorry voor de vragen hoor , maar heb daar ook wel eens aan zitten denken, lijkt me lekker warm en zacht
Sophie_mini
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-15 08:51
Is echt super zo'n tegels, zou niet anders meer willen! Wel goed opletten dat ze waterdoorlatend zijn... 1x per jaar gaan we er met de hogedruk spuit op, verder gewoon met de borstel
jolandje
Geplaatst: 15-03-15 14:34
dat klinkt goed, ik zal er eens naar gaan kijken , dank je nu ga ik weer meekijken hoe het met je merries gaat hoor, ben heel benieuwd wanneer quick gaat
Sophie_mini
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-15 14:52
De echte staltegels zijn jammer genoeg wel erg prijzig... Wij hebben voor laatste nieuwe stallen terrastegels gekocht, ook waterdoorlatend, zijn gewoon iets dunner. Tot hiertoe ook er tevreden over! http://www.speelplaatstegels.nl is goedkoopst
Er komt weinig of geen verandering in haar uier, we wachten dus ongeduldig af!