. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Fotsy schreef:Komt dichterbij,hier ook eentje waar buik verdwenen is vanaf dag 304
manuela_j schreef:Ziet er mooi uit. Spannend.
Ongelooflijk hoe snel de tijd voorbij gaat ...maralyn schreef:Oew mooie mama gaat dat worden!
Kan het veulen ook niet missen dan!!
Mieske200 schreef:Spannend! Ik gok op Dunalino :3 Vind ik gewoon heel mooi haha.
chimello schreef:Ohh leuke combi, ik gok een buckskin die grey wordt. Hengstje!
Fotsy schreef:Oh die uier is al best gevuld, het duurt echt niet lang meer he en het mooie weer zal vast een boost geven
Ik kan haast niet wachten.Happy16 schreef:Oh, ik ga volgen! Gave paps en mams zeg
Evelien__ schreef:Mijn gokje: palomino hengstje met twee witte sokjes en geen aftekeningen op het hoofd
chantal99 schreef:Palominotje
CarinaR schreef:Wat straalt die merrie goedheid uit. Geweldig.
Spannend de laatste loodjes
De laatste loodjes zijn zeer zeker spannend!chamion schreef:Ik gok mee op Chestnut hengst.
(mooie afstamming)
ponyz schreef:Beetje laat maar ik volg!
Moet wel een heel knap veulen worden met zulke knappe ouders
tanjaatjuhh schreef:Spannend zeg! Moet zelf nog 6 weken wachten op het eerste veulentje bij ons. Kan al lekker genieten van al die dikke buiken , baby foto's op bokt
Fotsy schreef:hoe staat ze er voor nrj, zij zit toch bijna aan de uitgerekende datum als ik het goed voor heb? Spannend
Maar er zijn nog geen voortekenen dat het snel gaat gebeuren. Vooralsnog staat ze lekker 24/7 buiten op de weide met schuilstal.