Wat ben je toch een kanjer! Ik ken er weinig die met zoveel intense liefde over hun paardjes praten.
En dessert

Ik hoop op twee prachtige gezonde beebs en volg graag mee!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra3235 schreef:Oh nee Sanne???![]()
Zo stom,....Ik ben bij de opening deze combinatie vergeten![]()
Hier ben ik nog het meest nieuwsgierig naar wat er uit komt....en wat denken jullie???![]()
[ Afbeelding ]
timokyana schreef:Goh...pfff ben effe stil van je opening hoor.
Wat ben je toch een kanjer! Ik ken er weinig die met zoveel intense liefde over hun paardjes praten.
En dessert![]()
Ik hoop op twee prachtige gezonde beebs en volg graag mee!
knabbelgirl schreef:Ik stel nu misschien een hele domme vraag, maar wat is een red bag bevalling? Wat houdt het in zeg maar. En vanaf welke dag is het veulenen normaal? 300 of eerder/later?
Ik vind het wel hele mooie combi's en veulens trouwens! Wauw! Ik volg!
Mira283 schreef:Zat met tranen in mijn ogen de openingspost te lezen... Desert zal daar boven alles wel in de gaten houden denk ik! En ook super dat je zo open bent over alles top! Ik ga zeker volgen!
RenskeFrea schreef:Ik ga ook eens wat volgen. Altijd leuk om je verhalen te horen, ken jullie tenslotte wel een beetje ook
En wie weet nog eens paardjes komen knuffelen als ik bij de buren op bezoek ben
sandra3235 schreef:Haha Dungen je krijgt pas spijt tijdens waken na 22.00 uur gesprekken voor 18+![]()
Best grappig begin ik zo serieus.....en dan altijd ergens wordt het zo'n onzin gezellig raar topic....met gitaar en zang![]()
Maar leuk dat je het gaat proberen....