Veulen zou ongeveer mei moeten komen schatten we. Is ruim geschat want hebben geen exacte dekdatum. Weten dat ze april/ mei nog hengstig is geweest, daarna niet op gelet. is in juni drachtig gescand met ene duidelijk vruchtje Leuk dat je volgt!
vandaag met Luna gaan wandelen, ze zit ongeveer op de helft momenteel en krijgt het toch zwaar met de grote wandelingen. Ga haar geen deken op kunnen leggen deze winter, deken staat nu al op het grootste en waarschijnlijk zal die buik nog groeien.
Ja ze is al heel wollig geworden! Ik twijfel enorm of ik het al heb zien bewegen, ze heeft zo'n enorme vacht en als ik iets zie bewegen en voel dan, is er niets meer haha.
Leuk Wat je kan doen is vlak voor de uier waar weinig haar zit kloppen en tikken en dan je hand daar plat houden en wachten, vaak reageren ze daar op Ik was eerst sceptisch want de eerste tientallen pogingen lukte me dat niet maar uiteindelijk kreeg ik antwoord van Ilya, en hoe
Het trucje werkte, heb een half uur langs haar gezeten en ze kwam na een tijdje echt kijken van "ga je nou stoppen daarmee?" en toen kreeg ik antwoord van een minihoefje! Wat een hevig ding is dat zeg!