Bedankt! Ik ben begonnen met het bedenken van namen. Een hengstje moet met de M beginnen en voor een merrie maakt de beginletter niet uit, maar de naam moet voor een merrie eindigen op -onia. We hebben in de merrielijn al: Wainonia, Fonia, Vonia, Lonia, Ulonia. Dus die namen vallen af.
Lief beest, heeft, op bijten/happen na, nauwelijks hengsten streken. Die kon je bij wijze van naast een merrie neerzetten en hij gaf geen kick. Met rijden ook erg koel
Oohhhwwww!!!! Haha, wat grappig, had ik niet in de gaten
Chanen
Geplaatst: 25-07-14 12:02
Wat een gave paarden! Ik ben heel benieuwd wat daar voor leuks uit komt. Wat namen betreft... Sidonia voor een merrie? Als je tenminste iets met Suske en Wiske hebt. Of Begonia als je van planten houdt. Sorry, ik ben geloof ik een beetje in een melige bui.
Anoniem
Geplaatst: 25-07-14 12:06
Ook ik volg maar wat graag, vind beide paarden erg leuk maar vooral Macho Polo super correct en ik denk dus dat terug in de tijd alleen maar vooruitgang kan gaan betekenen!
Leuk om dit zo te lezen ! haha De hengst Macho Polo komt bij mij uit de buurt dus ik hoor heel veel verhalen van hem haha. Mijn vriend heeft Macho Polo toen voor gebracht bij de hengstenkeuring in Dronten waar hij publiekslieveling is geworden ! Komt vast een super veulen uit !
Ik heb goeie hoop haha! Het vierde veulen van hem is vandaag naar de keuring (nrps) geweest en heeft daar een eerste premie en een ticket voor Ermelo verdiend. Dat betekent dus dat er dit jaar 4 van zijn 5 veulens zijn gekeurd en alle vier een eerste premie hebben gehaald! Super resultaat lijkt me!