en papa

Als ik het goed heb.
De informatie op jullie site is verouderd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SanneJas schreef:Wat interessant dit. Heb dit eerlijk gezegd nog nooit gehoord.![]()
Ik ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig geworden, hoe gaat het nu met de draagmoeders? Ik heb net je topic over de tweeling ook gelezen en lees dat je de draagmoeders kleine vos en grote bruine noemt. Waarom noem je ze niet bij naam? Ik vind het zo een beetje sneu overkomen net of ze als product gezien worden die goed genoeg zijn om jou veulens te dragen. (waarschijnlijk heb ik het helemaal mis hoor!)
Ben erg benieuwd hoe het nou in zijn werk gaat, komen de merries gelijk nadat ze drachtig bevonden zijn bij jullie te staan? Bouw je er een band mee op? Ik las in je oude topic dat de kleine vos in het begin geen mensen bij het veulen toe liet. Kan ik me best goed voorstellen als jullie allemaal vreemde mensen voor haar zijn en opeens aan 'haar kind' willen zitten.
Maar als je er wel een band mee opbouwt vindt je het dan niet heel moeilijk dat ze na die lange tijd weer weg moeten?
En waar komen deze merrie`s vandaan? Worden die altijd gebruikt als draagmoeder?
Ik kan er niets aan doen maar krijg er dan automatisch een beetje een negatief beeld bij.
Merries die ieder jaar drachtig zijn, en ieder jaar op een andere plek staan bij mensen die ze niet kennen en eigenlijk niets om de merrie geven maar alleen om wat erin zit (en eruit komt).
Nogmaals ik weet er niets vanaf he! Dus hopelijk heb ik het helemaal mis, daarom vraag ik erna.![]()
En ik zeg natuurlijk niet dat het bij jullie zo is, want ik geloof wel dat jullie goed voor de draagmama`s zorgen. maar meer in het algemeen.