Haha nou niks nog. Weinig veranderingen. Uiers nog niet vol, maar goed dat zegt niet zo heel veel. Banden zijn goed slap, maar kling is ook nog niet aan het relaxen Ben bang dat we nog even moeten wachten. ( )
ik mis de vind ik leuk knop.. dank je wel Gemmeke, ze is ook heel erg lief, maar nog niet veel gewend. Of niet veel goeds gewend. Alles met kleine stapjes zeg maar. Wel grappig, gister wilde ze niet gepakt worden in de wei.. dan zijn brokjes toch wel een mooie uitvinding haha
Ik denk echt dat je aan deze merrie een top maatje kunt krijgen zeker met tijd en energie! Erg jammer dat ik de tijd en ruimte niet heb om zon paardje een goed huis te bieden.
Kan echt verliefd worden op de eerste foto! (en dan voel ik me echt ff penny.....40 jaartjes jong) Oortjes naar voren, de zachtheid straalt er vanaf.
Ik ga joi topic ook even volgen! Spannend! En wat een knappe tinker. Gaat helemaal goed komen met veel geduld! Mijn welsh komt ook verwaarloosd bij de handelaar vandaan, en dat is echt mijn maatje geworden! Alleen moet ze erg wennen aan vreemde mensen!! Veel succes! En ik blijf zeker even mee lezen, ben erg benieuwd!!!
niet aan mij hoor aan haar! Ze zat onder een schimmel en andere beestjes. Lustte alleen basisbrok terwijl ze liever wat meer moest. Maar... ze is er zo goed als klaar voor nu. Hopelijk heeft t veulen niet teveel achterstand want dan duurt t wachten alleen maar langer
Is wel een beetje zo, maar in mijn ogen doe ik niet veel. Ja da erbij gehad, hoefsmid, goed voer en wat liefde. De rest is aan Penny. In mijn ogen dus niets meer dan gewoon goede verzorging. Ik had niet verwacht dat ze binnen 2 maanden al zo opgeknapt zou zijn. Verkijk je verder niet want foto toen, is met schimmel en luis wintervachtje.
wat is ze al goed bekomen zeg... ben benieuwd wat er uit gaat komen...
succes!
Dungen
Geplaatst: 25-04-14 20:40
Stiekem lees ik al een tijdje mee. Maar bij deze foto's moet ik toch even reageren! Wat is ze opgeknapt! Ze is echt een plaatje van een dame aan het worden. (en een hartendiefje )
Ik ben benieuwd wanneer het komt! Ik ga weer lekker volgen