Vannacht lag Frida plat in d'r stal. Flink zwiepend met d'r staart. Later stond ze op maar met d'r hoofd steeds net in een hoek die ik niet kon zien.
Ben gaan kijken en er was nog niet veel aan de hand. Uier word al wel groter en ze word ook al flink slap en grof van achteren. Schuren doet ze ook erg veel en ze wipt ook steeds van d'r ene naar d'r andere been op rust. Dus echt heel relaxed is ze al een paar weken niet meer.
Zal later vandaag het goklijstje bij werken en wat foto's plaatsen.
AnnetB
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-14 00:11
Door alle drukte duurde het weer even.
Begint nu echt spannender te worden bij Frida! Uier had ze de eerste 2 x helemaal niet voor de bevalling, kon zelfs pas een paar weken voor de bevalling zien dat ze uberhaupt drachtig was. Dit jaar is alles anders (misschien dan toch een merrie )
Heb vandaag buiten wat foto's gemaakt. Uier was daar weer wat geslonken.
Uier is nog niet denderend maar al zo veel meer dan wat ze eerdere jaren voor het veulenen had.
Bij deze ook week de lijst up to date. Nog 2 dagen en we krijgen de eerste afvallers... Of eerder een heleboel afvallers
7 juni merrie vos Lotte_Wessel 9 juni merrie vos cissi 10 juni merrie bruin Balou_k 10 juni merrie vos Dyonne 11 juni merrie zwart Syllke_x 12 juni merrie dbruin JelleA 13 juni merrie zwart Konstantine 13 juni hengst bruin Joaltijd 13 juni merrie zwart 20Femke20 13 juni merrie zwart flikweert 14 juni merrie zwart Marinique 14 juni ------- bruin xMoniek 14 juni hengst vos Elias93 15 juni merrie bruin Black_Devil 15 juni hengst dbruin JasperM 15 juni hengst zwart Frenia 16 juni merrie vos XstormX 16 juni merrie zwart Brigitte_D 16 juni hengst vos Saskia9 16 juni ------- zweetvos Loveleyente 17 juni merrie zwart Anne_GTI 18 juni hengst dbruin nutts 18 juni hengst donker bruin xDorientj 19 juni merrie zwart Indy29 20 juni merrie dbruin Carla 24494 20 juni hengst zwart Rubber_Duck
Djoena
Geplaatst: 05-06-14 00:18
Oeh! Ik denk de 19de! Prachtig merrieveulen, donkerbruin met een mooi blesje en 4 witte benen!
Edit ik had enige twijfel over de kleur hahaha!
Laatst bijgewerkt door Djoena op 05-06-14 00:25, in het totaal 3 keer bewerkt
xCynthiaVos
Geplaatst: 05-06-14 00:18
Ik zeg 15 juni op mijn verjaardag een zwart merrietje c:
Mooie mams en paps zeg! (:
Floemii
Geplaatst: 05-06-14 00:44
Ja! ik doe ook een gokje voor deze mooie dame! 25 Juni hengst en een vosje. Vind dr uier nog erg weinig! of de foto vertekent, dat kan ook:)
Camera werkt momenteel niet dus dat is balen. Birthalarm heeft ze wel om dus ze word wel gehoord als ze begint. Vandaag ook voor het eerst de foalstrips getest. De ene kant was 7, andere 7,3. Komt in de buurt maar niet vannacht.