Grote zus van jou aanstaande veulentje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mm_paarden03 schreef:Foto's van Cloë (van ReadTheRules)
Grote zus van jou aanstaande veulentje
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ReadTheRulez schreef:Zou je blij zijn als ze/hij op die van mij lijkt? Het wirdt een volle broer of zus. Heb je voorkeur naar m of h?
ReadTheRulez schreef:Haha dat dacht ik ookben enorm benieuwd naar hoe ze uitgroeit. Van't zomer lekker het land op
Ga je quatrazz trouwens ook starten?

vond het een leuk paard! Leuk dat ze bij een bokker terecht is gekomen en dat we nu haar dracht en straks haar veulen kunnen volgen 
pradadaan schreef:dan heb ik haar advertentie gezienvond het een leuk paard! Leuk dat ze bij een bokker terecht is gekomen en dat we nu haar dracht en straks haar veulen kunnen volgen
ik heb het hele topic nog niet gelezen dus misschien is de vraag al gesteld maar ga je het veulen houden?
ArGieVai schreef:Oeh ik volg, leuke combi!!
Enig idee wat voor verschillende kleurtjes eruit kunnen komen? Ben heeeel benieuwd!
Edit: ben van mening dat een naam heel veel zegt over het karakter van t paard, toevallig een Emily hier staan (jaarling engels volbloed), over haar karakter kan k zeggen dat het echt zo'n lief, knhffelig en vooral mega zachtaardig veulen is!
Vint Elysium ook wel een erg gave naam trouwens... Eowynn vind ik ook altijd een mooie..
pradadaan schreef:ik zou bij deze combi op een appaloosa hopenvind haar vorige veulen ook leuk maar appaloosa heeft toch niet aparts
(vind ik)
wat zijn de kleurenkansen?