Sintra zat gister op 300 dagen dracht. Alles gaat prima zoals het gaat. Ze heeft het wel heel zwaar, er begint nu een zuchtplaat voor haar uier te komen. Wandelen houd ze ook voor gezien, ze wil gewoon niet meer. Ze houd zich in beweging met boos doen naar de anderen. Heb er een dikke schetlander bij gezet die af moet vallen, werkt perfect.
haha arme shet hoop voor je merrie dat veulen dan niet te lang op zich laat wachten
stalbluemoon
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-14 10:06
Gister heeft Amber nog maar eens een foto gemaakt van Sintra, het veulen ligt helemaal naar 1 kant. De schet hebben we maar weer ergens anders neer gezet, ze had geen leven meer bij de zuurpruim. Haar uier begint een start te maken heel voorzichtig.
Nog 19 dagen te gaan tot de uitgetelde datum. Haar uier begint nu pas echt iets te doen. Vanmorgen nog lekker even haar hoefjes laten doen. Kan niet meer wachten!!
Sintra heeft er echt genoeg van, ze begint nu uier aan te maken maar nog niet je van het. Ze eet heel langzaam en slaapt overdag heel veel. Vanaf vandaag mag ze een weekje niet op de wei en daar is ze het niet mee eens. Maar moet zeggen dat Lara en Quady haar constant in de gaten houden zo grappig om te zien. Wij noemen Sintra altijd moeder overste omdat ze altijd duidelijk de alpha merrie is. De andere 2 durven ook geen pas verkeerd te zetten. Mijn gevoel zegt dat ze 28 april bevalt!!!! Ik hoop dat ik gelijk krijg.
Haar uier gaat goed hij loopt iedere dag wat voller en nee ik kan er geen foto's van maken want dan ben ik dood, het is zo'n bitch met die dingen. Verder blijft ze maar roepen als we op de wei zijn, het enige wat ze wil is aandacht en eten.