Loes, kan je niet bij Francis gaan wonen. Neem je Nikan mee als bedankje voor Erik
SayaJones
Geplaatst: 03-02-14 11:32
Natuurlijk praat en waak ik weer mee Keet is echt superknap in haar keuringsconditiepakkie zeg
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-14 11:36
Ymor schreef:
Loes, kan je niet bij Francis gaan wonen. Neem je Nikan mee als bedankje voor Erik
Kijk dit zijn nu eens oplossingen en meedenken
Dank jullie wel,het duurt nog een tijdje he.....maar gister voelde ik t wurmpje al zo goed tegen mijn handen en bij Keet is dat altijd moeilijk te voelen,ook mede dat ze het zelf stom vind als vrouwtje tegen haar buik aan het praten is,die kan me echt aan kijken van spoor jij wel
esje,ben je nog op tijd op je werk aangekomen?
Lavendel,Precious is altijd welkom,we hebben nog nooit zo'n makkelijke gastmerrie gehad(en ook niet zo vaak )maar ik hoop dat jullie dit jaar een prachtig gezond veulentje krijgen van die 2......
nou normaal geniet ik graag van zo'n mooie dag, maar mijn dochter is jarig en daar zou ik vanmiddag van alles mee gaan doen dus het komt allemaal niet zo heel lekker uit.
jullie schuld met al jullie geklets (of mijn nieuwsgierigheid) dat alles haastje repje moest vanochtend
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-14 13:34
esje voor je rug...
Whahaha wordt tijd dat ik stop met topics maken,mensen gaan ineens gek doen hier rond een kampvuur