esther , ik denk inderdaad dat glowy nog drachtig is, omdat ze toch wel wat voller word, dus tja, ze was drachtig gescant , dan ga ik er maar van uit dat het er nog zit, maar dat zien we vanzelf wel, glowy was vorig jaar ook niet erg dik, pas de laatste paar weken werd ze rond fijn dat je me een paar mooie merrietjes gunt hoe zit het bij jou? komt er ook een veulentopic?
Bassenqua
Geplaatst: 29-01-14 12:50
Dat zou fijn zijn zeg als Glowy nog drachtig is van eerste dek, anders wordt het zo laat in de zomer
Ja komt ook wel een veulentopic maar vind het nog zo ver weg, Viga en Iris zitten op begin Juni en Bar B eind Juli. Ik wacht nog eventjes. Daarbij wil ik de boel online hebben, sta er dit jaar natuurlijk alleen voor wat waken en al het werk betreft dus is wel handig als ik wat mee gluurders heb. Eerst dat maar eens regelen, kan het gelijk in het topic.
Ik ben heel benieuwd naar de veulens, spannend hoor!!! Mijn gokjes: -een Chestnut Frame Overo hengstje voor Joanna op 18 juni - een Bay Tobiano merrietje van Angels Glow op 8 juni
Maar ik duim natuurlijk voor jouw wensen!!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-14 18:41
das lief happy16, wie weet komen al onze wensen nog een keer uit
Ik heb al gezegd dat ik volg maar nu wil ik ook gokken
-een Buckskin Frame Overo merrietje voor Joanna 12 juli - een Bay Tobiano Hengstje van Angels Glow op 13 juni op mijn datums is het volle maan
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-14 20:06
Lisannuuh, ik zou hier heel blij mee zijn, ik hoop eigenlijk heel erg op een merrie van Glowy, wil graag een keer een eigengefokt merrietje aanhouden, en het lijkt me een hele mooie combi Glowy en Yuma