Pearse is smoky black, dat kan niet voort komen uit een combi Caily x Collin
tyleysmiley
Geplaatst: 25-12-13 22:38
Nouuuu,deze mooie man gaat toch écht geboren worden op 12-06-2014,voorzien van prachtige zwarte staart,met wat witte highlights hier en daar,overwegend zwart,gewéldige aftekening op zijn snoet,en al flinke sokken aan zijn pootjes,oja,zowiezo één blauw oog(als het even kan twee,maar dat is de goden verzoeken denk ik )
Sjipssss,dat gaat hem niet worden met zo'n mooie mama en zo'n lekkere stoere papa....maar mocht mijn weloverdachte gok uitkomen,kom ik gráág op kraamvisite
Haha, sorry Maar op bezoek komen mag sowieso, laat maar weten, mag ook eerder, vinden Caily en ik ook altijd wel leuk! Zie mijn onderschrift, een ritje op Caily is ook mogelijk!
Ik gok zelf 29 mei. Waarom? Caily doet alles perfect; in 1 keer drachtig, sterpremie, wat ik van haar vind
29 mei 2010 overleed mijn verzorgTinker, Lady. Dat paardje zit voor eeuwig in mijn hart, en niks zou het meer afmaken dan dat.
Ik acht de kans zeer klein, dat is een dracht van slechts 321 dagen, maar ach, je weet het niet. Als we geen winter krijgen zou het zo gek nog niet zijn. Afgelopen seizoen veel merrie's die overdragen hebben of laat drachtig te krijgen waren, moeder natuur zorgt er wel voor dat het niet uit de hand loopt.
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 03:57
Ow, vorige nakomelingen van Caily
De oudste is Fygo, effen zwarte, inmiddels, ruin. Vader is Gulliver O'Britain
Bayliss is de eerste nakomeling uit deze combinatie
De tweede, enige zwartbonte én enige merrie tot nu toe, is Crystal
En de jongste is Finnley
Met zijn fel-blauwe kijkers
Familieportret (zomer 2011) (ja, jullie zien het goed; finnley heeft mams en zus kort gewiekt)
Alle foto's zijn gemaakt/verkregen door de vorige eigenaren
Mooie van Caily en haar vorige veulens is, dat ik dus best goed kan vergelijken wat er wel of niet wordt door gegeven. Van beide hengsten waardoor ze gedekt is weet ik behoorlijk wat nakomelingen, en van Collin al helemaal. Fokken blijft natuurlijk gokken, maar mede met deze wetenschap werd de keuze voor Collin bevestigd. Tinkers hebben veelal onbekende afstamming, maar met nakomelingen uit verschillende merrie's vergelijken kom je ook best een eind!
J_E
Geplaatst: 26-12-13 10:41
Wat grappig dat ze 2 bruinbonte veulens heeft gegeven. Die laatste is mooi zeg. Ook van Garish?
Magica
Geplaatst: 26-12-13 10:46
Ik vind toch stiekem Fygo heel leuk! Hij heeft de zelfde zachte uitstraling met zijn hoofd als Caily .Heel herkenbaar.
maar hengstveulens worden vaak later geboren maar zou wel een speciale datum zijn inderdaad!
Ik vind Crystal erg leuk
J_E
Geplaatst: 26-12-13 13:04
Niet goed gelezen, sorry.. Ook van garish dus... Wordt er helemaal enthousiast van. Leuke veulentjes
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 13:05
Ik vind Fygo qua bouw, hoofd en behang ook de knapste tot nu toe, alleen z'n kleurtje is zo jammer...
Maar ik vind Bayliss toch zeker leuker da Fygo, haha. Ik ben niet zo van de brede blesjes, en Bayliss zijn aftekening vind ik zo leuk. Hij staat ergens in Duitsland, veel meer weet ik niet.
Finnley als jaarling (geschoren). Hij moet nu 2,5 zijn, maar helaas reageert zijn eigenaresse niet meer op fb/mail. Hij staat ergens in Italie.
Drie van de 4 veulens zwarte staart he, en de vierde heeft vrij veel zwart erin, terwijl de hengsten allebei nagenoeg witte staarten hebben! Nu heeft de hengst ook een zwarte staart dus moet het toch zeker lukken?
Aanstaande mams maakt het prima! Eet goed, groeit goed, is topfit!
Gisteren buitenrit gemaakt met stalgenootje en haar Tinker. Een erg voorwaartse Tinker, zowel Caily als ik vinden dat erg leuk, hihih. Vandaag even heerlijk een ritje zonder zadel gemaakt in het ochtendzonnetje.
En gisteren was ze 170 dagen, precies op de helft dus