voor een merrie vind ik jJewel wel tof!
en voor een hengst Jive
en natuuuuuuurlijk volg ik even
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jasmijnxlady schreef:Ketaki schreef:ik ben benieuwd wat voor topper daar uitkomt.
zag op horsetelex dat er ook al een volle broer van is ( 2e bezichtigingshengst)
Ja klopt!Ben echt heel erg benieuwd naar de 2e bezichtiging!
xSencibel schreef:aah thuuu! ik ben zo benieuwd naar dr veulen jas!![]()
en voor een hengst Jive![]()
en natuuuuuuurlijk volg ik even![]()
jasmijnxlady schreef:xSencibel schreef:aah thuuu! ik ben zo benieuwd naar dr veulen jas!![]()
en voor een hengst Jive![]()
en natuuuuuuurlijk volg ik even![]()
Heeeeuuuiii Luuntje!
Wow ja idd Jive is ook gaaaf, zo heet de haf van dat meisje waar Puck en Goos van waren ook! Ik ben dr naam even vergeten oepsieee! En Jewel is ook mooi, suus zei die naam ook al! Als het veulen geboren is moet je snel komen!

Superleuk jassie, ik kom snel als t veulen er is een keer je lastigvallen
Mi_Esperanza schreef:Spannend dan zo, en inderdaad. zoals Glamourdale wordt lastig denk ik. Wat een uitstraling. Als je wilt dat ik wat foto's stuur (heb dr best wel wat) zeg het maar. Ze zijn niet de allerbeste kwaliteit, maar zn koppie staat er zo mooi op haha. in love
Voor nu, ik blijf Thuja volgen. ben benieuwd!
Wordt idd moeilijk, maar het wordt sws een toppertje, met zo'n moeder kan dat niet anders hahaha!
loveskiara schreef:Ik volg ook. Mooie buik heeft ze al, en wat een prachtzoon heeft ze al eerder op de wereld gebracht! Ben benieuwd naar het veulentje dat ze dit jaar met de wereld kennis laat maken.
Mij lijkt Just Me wel een leuke naam. Simpel, komt volgens mij niet vaak voor, kan bij merrie en hengst. Heb ooit op een stal stage gelopen waar een (merrie)veulentje de naam Excuse Me kreeg. Vond dat zo leuk bedacht