Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In elk geval is settel óók een koperen paard. Met een dun laagje wit, waar op een heleboel kleine plekjes het koper doorheen komt
als het maar goed in elkaar zit met een awesome karakter
puur omdat ik dat de geweldigste paarden vind en en hengst lastig te houden is, ruinen vind ik altijd zo soft. Qua kleur ben ik blij met alles, maar als ik mocht kiezen op 1 silver smoky black (ik denk dat de meesten silver black zouden kiezen) en daarna vind ik silver black, buckskin en silver buckskin in willekeurige volgorde mooi
maar ook zwart, silver zwart, bay en zilver bay zijn welkom hoor. en of het een schimmel wordt kan me ook niet schelen 

Ze lag vanochtend nog te snurken toen ik kwam
Ik heb ook meer met merries dan ruinen, dus kan me voorstellen dat je op een merrie hoopt. De kleur maakt dan natuurlijk dan veel minder uit. Toen ik besloot naar Ruby te gaan kijken, dacht ik dat ze smoky black was (had de advertentie duidelijk niet goed gelezen
)
en dat moet bijna wel. Set is high van de hormonen
ze is echt zo'n dikke knuffelmuts. Manen groeien wel maar of dat aan de baby ligt weet ik niet

.
.
.
.
.
terwijl ze paar dagen ervoor wel mee wilde op lange buitenrit. Dus alles gaat nu in overleg
maar ze is nog zo kort drachtig, we gaan lekker aan het werk hoor, lange buitenritten! Is natuurlijk wel een groot verschil, tussen een haflinger een een Arabier 
verder naar het einde zal het lastiger worden! Maar wel jammer dat je zo lang moet wachten inderdaad.
. Ze vond het heerlijk om nog lekker buiten te zijn en in beweging
)
Sam vererft eigenlijk altijd de maat van de merrie, komt wel goed dus
en wat je zegt over dat schuldgevoel, dat ken ik van onze hond +dochter, ik was altijd helemaal gek met de ene hond maar ben nu afscheidelijk met haar pup (intussen ook volwassen). gelukkig denken dieren niet zo.
jouw resultaat is er al, klein schatje.