Zo cookie zet er vaart achter!Spannend weer!Hoop dat ik het kan zien want heb een hoofd die op ontploffen staat.S6 in elk geval!
Marije, nog gefeliciteerd met het merrieveulen! Cookie zet er zeker vaart achter. Ben zo benieuwd naar haar veulen.
Zozo, Cookie heeft nu genoeg voorbeelden gehad, dus nu wilt ze zelf een babykindje. Ik ben benieuwd, hoop dat het snel gaat komen dan!
fourseasons schreef:KittyDylan schreef:En d'r waren toch ook nog andere?Staat allemaal in de OP, zoals al vaker gezegdAls je hier op antwoord, kan je toch meteen zeggen dat cookie de witte powny links boven in is..
Zal inderdaad voor haar zelf ook even aanvoelen zijn wanneer er wat moet gaan gebeuren. Daardoor zal ze wel eet onrustiger zijn denk ik of juist heel erg rustig
Yeah.....mijn kleine aandoenlijke favootje gaat veulie krijgen?? Ik ga alles afzeggen en blijf thuis (ik doe gewoon met je mee Marije)....
maar goed dat je niet weg bent dan, ben benieuwd hoe het gaat al vast succes moet helaas op verjaardag hoop dat ik het nog mee maak en anders iemand filmpje maken?