Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Ik verwacht het niet hoor, nogsteeds niet haha                                                         

Zal ze even delen
 Woensdag wordt hij gecastreerd. Hij is bijna jarig, begin mei is hij 1

Maar daarna was ie toch wel lief! Snap ik wel! Dit is haar date geweest gister, Ieme BP60
 Ze is overigens gemeten op 167cm

thequeensmum schreef:En dan nu de hamvraag: welke vind ik het leukst?
Daar moet ik echt even over denken. Ze zijn allemaal anders, en toch allemaal zó leuk!

En ook nog 50% kans op bont. Heb er nu al zin in! Eerst maar ieme baby afwachten haha 
                                                         idylle schreef:Ohh wat gaaf!!

pien_2010 schreef:Op de een of andere manier was ik je kwijt geraakt. En heb een dik jaar topic bijgelezen en prachtige veulens, baby, en paarden gezien. Je weet ze wel te fokken!
Ook de toekomstige champagne date langs zien komen. Wouw!
Ik heb echt wel een half uur gelezen en foto's gekeken en je verhalen gelezen.
Proficiat met je ster voor Minthe. Ze is ook prachtig.
Maar ook je andere paarden, en of ze nu buitenrijden en geen dressuur of anders, het maakt eigenlijk niet uit want ze doen het allemaal heel erg goed! Proficiat met dit geweldige overzicht.
En misschien had zilver het gewoon nodig om een kaartje over te slaan. Ik duim mee voor dit jaar!
En het mensen merrie "veulen" is een schatje

Wat vliegt de tijd!

Door het kroelen met een vriendin haha

Heb je zelf een favoriete kleuruitkomst?
 En nu kan je er al op zitten en is ze drachtig