Ja geen idee, maar vrees dat ze er dit jaar een zooitje van maakt. Dit word haar 3e veulen, 2e bij ons. Bij haar eerste veulen wist niemand dat de drachtig was, lag spontaan een veulen bij in de wei
Maar goed ik weet niet wat de regumate hier nu voor invloed op heeft
Nee die hebben we niet meer. Maar ze heeft echt een top baasje. De 24ste van deze maand word ze alweer 7 jaar. Foto van vorig jaar van Bryana Bryana haar papa was Ryon O´Malley.
Bo en Bryana nog samen, Bryana was hier 2,5 jaar.
Dit is trouwens Bo haar vader
Pitalo van de bonte parels
Vannacht een rustige nacht gehad. Mijn dochter gaat zo heen en houd Bo in de gaten, ik moet werken
ElfBeau_067
Geplaatst: 22-04-23 08:04
Wat een grote schat is Bryana! Echt wat een leuk paard (net zoals Bo).
Vannacht lag ze veel, maar rustig. Vanmorgen om 6 uur zag ik op de camera dat ze weer lekker stond te schuren.
Dat ik op stal kwam stond ze al buiten maar was ook erg rustig. Wel knuffelig, lees tegen je aan hangen.
Ph was 6, melk nog steeds wat gelig helder, beetje plakkerig. Uier was weer wat gevulde. Was lastig op de foto te krijgen met de zon. Wel q mini mini harspuntje
Bo was vanavond best onrustig op stal. Binnen 15/20 minuten al 3x gemest, kleine hoopjes, paar keer gapen. Waren ivm echt slecht weer wat eerder op stal gegaan (stonden net 2 minuten binnen toen er een hoosbui kwam). Even bij d'r in stal gebleven, geborsteld, ff tutten met dr en toen was ze rustig. Thuis tijdens het koken verschillende keren op de camera gekeken en was best onrustig. Maar niet dat je denkt, ik moet NU heen. Tijdens het eten niet gekeken en toen belde een stal genoot dat Bo enorm onrustig was en hier en daar klam was. Dus gelijk heen. Eenmaal op stal zag ik al dat ze nog veel meer gemest had. Maar was al wel wat rustiger zei mijn stalgenote. Overigens de andere drachtige merrie was ook bizar druk. Bij bo is stal gaan staan en d'r maar kriebelen en later gaan zitten. Ik denk eerder dat het komt van de drukte van de bloemendagen hier in het dorp. Is erg druk met auto's. Vele aso's keren bij ons op het pad. Buren hebben een bloemenpracht in de tuin met een (vind ik tenminste) een irritant muziekje. Al horen ze die in de paddock ook