Haha! Ocharme, hij verdient net iets meer Ik ga hem eens beter bekijken. Het lijkt alsof ik een lichtere ondervacht bespeur. Maar hij is nog voorzichtig in de omgang dus wil hem niet pushen.
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-22 23:31
Babyspammmm
Lisje
Nog naamloosje
Dit is wt ik bedoel met die ondervacht, ben er nog niet uit of het gewoon stof is
Dikke Desi
Uier vanavond
xYaartje
Geplaatst: 22-03-22 23:48
Ohhhh wat zijn ze toch ontzettend lief knolselder . Kom je nog wel toe aan klusjes met al die schattigheid?
Desi heeft een flinke buik!
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-22 00:12
Klusjes hebben al achterstand door het opgelopen slaapgebrek
Nado
Geplaatst: 23-03-22 08:55
[quote="Knolselder"]Babyspammmm
Hé, jouw naamloosje tölt, wat leuk Misschien een mooie IJslandse naam voor hem? Lettfeti (lichtvoetig) bijvoorbeeld
Desi begint ook echt te veranderen. Regelmatig onrust, en haar kont is echt een drilpudding. Uier maakt ook veranderingen door. Zal straks nog eens een foto maken en plaatsen.
Ondertussen is Winnie formaat Uitzonderlijk Vervoer geworden. Zij moet nog tot eind april/mei. Maar ik hoop voor haar dat ze een beetje op tijd bevalt. Ze is wel alvast aan een uiertje begonnen.
Baby van Quinn lag lekker te zonnen. Ik verdenk hem van later eventueel Doorkleuren. Ik lijk soms wat witte haren te zien rond zijn oren en een grijze schijn in zijn ondervacht. Of het is stof
BunnyBum
Mona is vandaag naar de boerderij verhuisd met haar veulen. Mijn kudde is toch geweldig. Ze gaan er zo goed en zo lief mee om met die kleine jonkies erbij. Meteen onder de hoede genomen en beschermd. En ook als de moedertjes voordien misschien een lagere rang hadden, worden ze ontzien.
Oh die bruintjes... Vroeger een super super leuk merrieveulen gehad, helaas is die verkocht en ik heb er nog altijd spijt van. Wat een dier was dat, echt goud waard. Die bruine veulens lijken precies op haar.
Wow die buik van winnie. Dat kan toch niet prettig zijn. Haha, bijna een gevalletje: "hé, buik waar ga je met die pony heen?"
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-22 01:18
Ik ga in semi waakmodus. Uiertje Desi lijkt goed vol. Is ook hard. Ik kon ook voor het eerst testen. Niet laag, maar ook niet super hoog. Ik denk een 6.8
Ze ging daarstraks ook een keer proberen liggen, maar deed maar snel wat rollen en weer recht en een beetje kontje schuren. Veel rondscharrelen in de stal,…