Ik had zoveel leuke foto's van Oreo en Skye v deze namiddag om met jullie te delen... Maar helaas eerst een mindere update Oreo is al een halfuur koliekerig en de dierenarts is onderweg
Buikje staat beetje gezwollen en hij hoorde wat lucht in de darmpjes dus dat zal voor hem de last gegeven hebben. Blaas was goed, reflexen waren goed, geen koorts. Hij heeft wat stoelgang afgenomen en ook dat was goed. Hij heeft buscopan gehad en ik heb microlax gekregen voor indien nodig. De buscopan doet zijn werk want hij ging na 10min eindelijk weer drinken bij Skye en er kon daarnet al weer een klein galopje vanaf . We houden hem uiteraard vanacht nog in de gaten, maar we waren er snel bij en het ziet er voorlopig wel positief uit
Even schrikken! Dat hij maar gauw beter mag worden
xYaartje
Geplaatst: 20-05-20 00:15
Oh wat naar zeg, maar gelukkig lijkt die al weer de goede kant op te gaan! Knuffel voor jullie allemaal! Ik duim voor jullie dat het de rest van de nacht goed blijft gaan! Sterkte
Pandora2
Geplaatst: 20-05-20 10:36
Arme kleine smurf. Ik hoop dat het ondertussen weer helemaal in orde is !
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-20 12:17
Zo was hij gisterenavond :
Hij is nu gelukkig beter
pien_2010
Geplaatst: 20-05-20 13:38
Heel heftig om te zien. Wat zijn paarden toch buitengewoon kwetsbaar. Na de dood onlangs van ons paard Chico (7 jaar en totaal onverwacht gaskoliek), zei mijn vriendin, die haar hele leven in de paarden zit:"Pien een paardenleven hangt altijd aan een zijden draadje". Gelukkig is jouw veulen weer goed.