Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pmarena schreef:Ik blijf het vooral zo apart vinden dat hij vrolijk dat stro er uit haalt terwijl hij weet dat je dat op de camera's kan zien...
estja schreef:pmarena schreef:Ik blijf het vooral zo apart vinden dat hij vrolijk dat stro er uit haalt terwijl hij weet dat je dat op de camera's kan zien...
Ja je zou eigenlijk een luidspreker op die camera moeten hebben en dan op het moment dat hij stro eruit haalt:
*galmende stem*: "HEE, WAT MOET DAT DAAR MET MIJN STRO!"
xPenny schreef:Vanmorgen weer mogen zien hoe hij 4 flinke scheppen schoon stro uit de stal haalde en in een andere stal gooide.
imaudy schreef:pmarena schreef:Ik blijf het vooral zo apart vinden dat hij vrolijk dat stro er uit haalt terwijl hij weet dat je dat op de camera's kan zien...
Ja je zou eigenlijk een luidspreker op die camera moeten hebben en dan op het moment dat hij stro eruit haalt:
*galmende stem*: "HEE, WAT MOET DAT DAAR MET MIJN STRO!"
[quote]
die luidspreker zit wel degelijk op de camera. Heb ik ook aan gedacht, maar durfde het niet te doen op die momenten hihi
meggiemeg schreef:xPenny schreef:Vanmorgen weer mogen zien hoe hij 4 flinke scheppen schoon stro uit de stal haalde en in een andere stal gooide.
Weet je naar welke stal het is verplaatst? Dan haalde ik het daar gewoon weer uit als de stal nog niet was gebruikt door het andere paard. Wellicht gaat die eigenaar dan ook een keer nadenken en er wat van zeggen dat haar paard niet op verse stro staat.
Paardenfann4 schreef:Werkelijk, van alle idiote verhalen over pensionstallingen staat deze wel met stip bovenaan. Wat een figuur zeg. Bij zulke mensen wil je je paard toch echt niet laten staan. Ik vind het al knap dat je het zo lang uit houd, ik zou allang uit mijn plaat zijn gegaan. Als het kan dan zou ik direct dit weekend inladen en vertrekken. Wie weet wat hij anders nog gaat uitspoken.

Kendra schreef:Ben een weekje weggeweest en lees nu weer bij. Bizar....
Verstandig dat je weggaat! Succes op je nieuwe stal,hoop dat het lukt zonder te veel gedoe weg te komen.
Wijsje schreef:Heb je wel zelf het paspoort van je paarden? Lees wel eens dat dat niet afgegeven wordt door een stalhouder. Als hij dat in bewaring heeft,vast met een smoes (dierenarts heeft het nodig) veilig stellen.