pffff ja ik wil niet weten hoe heftig ze gaat zijn als de baby er is. Prada is ook mega heftig de laatste dagen. Alsof ze nu al over haar kind en kleinkind waakt (stiekem heel lief ) En zonder baby op komst is (zeker Giv) al geen makkelijke merrie maar momenteel....oei oei oei kom als buitenstaander niet in de buurt
Jilla liep bijna 1,5 week zo rond daan, het kan echt nog wel ff duren en ze is de 19e pas uitgerekent toch? Wel heel spannend!!
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-18 22:51
Pff ja ik ben er ook bang voor Lies, dit kan nog wel even duren. Maar het kan er ook morgen liggen, dus ik blijf toch maar braaf wekkers zetten. Ze loopt sinds vorige week maandag met dit rare gedrag rond en de laatste 3 á 4 dagen is haar uier vol gaans schieten en is ze extremer geworden in gedrag.
9 juni zit ze inderdaad op 340 dagen. Maar de DA rekent op 330 dus dan zou het zaterdag al zijn. We gaan het zien, ik kan niks anders als wachten en waken
Oei angstaanjagende foto's mijn Rojantha was ook een levensgevaarlijk dier met veulen, zeker de eerste week. Ik kon wel de box in, maar dat gold echt niet voor iedereen. Als je alleen al naar haar kind keek vrat ze je op
Nou ik heb een nachtje verplicht doorslapen cadeau gekregen, de camera verbinding is net verbroken Heel naar omdat Giv zoals iedere keer mega onrustig was, maar ik kan helaas echt onmogelijk naar stal om te onderzoeken wat het probleem is. Dus ik hoop niet op spannende dingen vannacht, want ik kan niet op haar letten
Klinkt wel als een typisch verhaal als ze nu juist vannacht gaat
Ze heeft wel ineens écht een punt buik en ook ineens zucht terwijl ze daar steeds geen last van had. En haar spenen worden er ook steeds meer uit gedrukt. Dus misschien het weekend. Of niet
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-18 19:14
Mmmh ze was vanmiddag wel enorm onrustig en heeft flink gezweet terwijl de andere paarden droog stonden.