Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ze aan de vroege kant gaat zitten met het veulenen was dit de laatste dikke buiken foto van de reeks, al verwacht ik niet dat ze heel veel haast gaat maken. Dus ik verwacht wel dat we bij 330 dagen ook nog een dikke buiken foto gaan maken.
. Vandaag had ik mijn vriend mee ter assistentie, dus die twee stonden heerlijk te grappen met elkaar terwijl ik iets makkelijker foto's kon maken. Nu even snel de reeks en dan ga ik even genieten van het mooie weer, maar misschien komen er dus later nog een paar losse plaatjes van 'behind the scenes' bij. 

echt super! 
).

Vanaf 320 dagen is ze veilig in principe, 300 wordt aangehouden voor de mini's.
Proficiat
), ze was alleen van +- 180 t/m 270 dagen niet vooruit te branden, terwijl ze normaal erg fanatiek is. Soms is ze wel boos richting haar paardenvrienden, maar dat is redelijk normaal (je moet ook iets als de rest een slag groter is). Naar mij heeft ze de hele dracht nog niet boos gedaan, behalve dan als ik vond dat ze toch wel even door kon lopen.
het was niet wat ik in mijn hoofd had, maar de foto doet me alsnog wel wat inderdaad