Dag 300 Als ze aan de vroege kant gaat zitten met het veulenen was dit de laatste dikke buiken foto van de reeks, al verwacht ik niet dat ze heel veel haast gaat maken. Dus ik verwacht wel dat we bij 330 dagen ook nog een dikke buiken foto gaan maken. Ondertussen komt het zomervachtje weer mooi door en begint ze mooi te glimmen. Het is ook gelijk weer een hele andere pony zo zonder coupe ontploft . Vandaag had ik mijn vriend mee ter assistentie, dus die twee stonden heerlijk te grappen met elkaar terwijl ik iets makkelijker foto's kon maken. Nu even snel de reeks en dan ga ik even genieten van het mooie weer, maar misschien komen er dus later nog een paar losse plaatjes van 'behind the scenes' bij.
En voor de laatste keer de goklijst, 28 april sluit ik hem omdat Nachtmerrie zich vanaf dan kan gaan presenteren (Gok linkje: https://goo.gl/forms/ndyF1KoEu9Y7SZZJ3 )
Jupinkle
Geplaatst: 08-04-17 16:59
Nu zie je al veel verschil met het begin vind ik! Super leuk Ik kijk uit naar hét moment!
Wat leuk dat je iedere 30 dagen gewoon 'dezelfde' foto maakt echt super!
mooney
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-17 00:06
Jupinkle Ja ze toont nu mooi hè Mer1980: Ik ben er ook echt blij mee dat ik het vol heb gehouden, het is zo leuk om dat verloop te zien.
Heel druk/gezellig weekend gehad, dus vandaar dat de rest nu komt. Ik had dit weekend alvast een voorproefje voor mijn verjaardag (op de echte datum kwam het niet zo uit, dus we hadden het even twee weken vervroegd). En van mijn vriend heb ik twee leuke ballen gehad waar Nachtmerrie zich op uit kan leven als hij/zij wil klieren.
Mijn vriend hielp dus ook mee met het oren naar voren houden voor de buikfoto's, Kirsten vindt hem echt uitermate grappig (ik soms ook wel hoor ).
Vandaag hebben we heerlijk een stuk gewandeld met Kirs, de luie en zielige fase lijkt nu over te zijn dus soms moesten we haar een beetje afremmen omdat ze wat meer vaart erin had dan wij zelf.. Ik wilde ook nog een mooi plaatje van ons 3en aan de wandel, maar zodra ik mijn camera op de grond had gedumpt en naar Kirs en mijn vriend aan het spurten was besloot Kirs dat dit echt de perfecte plek was om stil te staan... Dus tot zover het prachtige serene plaatje
Onderweg hadden we ook hele stukken met mooie bloesem. Dan wil je natuurlijk ook gelijk de camera trekken. 1 probleem, de meeste bomen zijn een stuk hoger dan Kirs, dus dan heb je een Kirsten met takje bloesem hoog in de lucht erboven...
Uiteindelijk hebben we haar even heel kort voor een voortuin geparkeerd.
Reusje_xx
Geplaatst: 10-04-17 07:08
Oh die laatste Ik ben zo benieuwd wat eruit gaat komen! Wachten duurt niet zo heel lang meer.
Rebecca: Ik ken de eigenaresse van het veulentje niet, dus kan helaas niet zomaar de foto delen. Maar het is een dropje haha.
Idylle: Klopt! Bekende van je?
KittyDylan: Haha ja dat zet het weer even in perspectief Vanaf 320 dagen is ze veilig in principe, 300 wordt aangehouden voor de mini's.
KittyDylan
Geplaatst: 10-04-17 22:46
Ik leef enorm met je spanning mee Erg hè, ik ken jouw en Kirs helemaal niet eens Dit is toch wel het topic waar ik het meeste in spiek, van de volgtopics
Wat grappig om te lezen dat Kirsten ook zo'n humeur had rond de 270 dagen. Dat had Joan dus ook (en nog veel meer merries van wat ik zo her en der las). Niet te genieten! Alles wat je deed was niet goed, oren in de nek en slaan met het hoofd. Nu is ze juist weer de liefheid zelve. Alles is best en bij het poetsen staat ze heerlijk te dutten.
EdkingEnzo
Geplaatst: 11-04-17 08:36
Jippiiee! 300 dagen! Ik ben zoo benieuwd! Geweldige foto's trouwens, ik vind die van jullie met z'n 3tjes wel erg leuk
mooney
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-17 08:58
KittyDylan: Ik vind het niet erg hoor, juist leuk!
Cynthia bedankt
idylle ah vandaar.
Noisy: Ik moet wel zeggen dat Kirs niet chagrijnig is geweest hoor (tenminste niet erger dan normaal ), ze was alleen van +- 180 t/m 270 dagen niet vooruit te branden, terwijl ze normaal erg fanatiek is. Soms is ze wel boos richting haar paardenvrienden, maar dat is redelijk normaal (je moet ook iets als de rest een slag groter is). Naar mij heeft ze de hele dracht nog niet boos gedaan, behalve dan als ik vond dat ze toch wel even door kon lopen.
EdkingEnzo: Bedankt het was niet wat ik in mijn hoofd had, maar de foto doet me alsnog wel wat inderdaad
mooney
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-17 22:30
de camera werkt
Fotsy
Geplaatst: 11-04-17 22:41
wat goed zeg, kom jij lekker niet meer aan slapen
Gefel nog met de mijlpaal
mooney
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-17 07:36
Fotsy bedankt! Nou echt haha, ik dacht dat het wel mee zou vallen omdat het nu nog niet spannend is. Maar toch ben ik drie keer wakker geworden om even te spieken