Ja ze laat ons wel wachten maar ik heb goede hoop deze week. Ze heeft nu een zuchtplaat onder haar buik en uier is vol gebleven na een ochtend wei. Uier en zucht onder haar buik
Ast last last minute meelezer van knappe pepper. Jeetje wat maakt die knappe ronde dame het spannend.
We wachten nog steeds....Langzaam maar zeker vult het uier zich,andere helft van het uier zit ook geen harde schijf meer in.Uier kan wel nog veeeeeel voller
Door dit topic heb ik nog nooit zo vaak per dag op bokt gekeken Kan niet anders dan dat dit een prachtig veulen wordt, Pepper doet zo haar best!
Maar nog steeds geen veulen haha,uier is wel aan het vullen nu.Die ene speen is mooi gevuld maar de andere nog niet.Zal in de loop van de dag wel steeds voller worden.
Haha elke keer als er staat dat jij iets hebt gezegd inowa denk ik gelijk: Daar is het pepper veulen!Hoe is de uier nu?
Haha nou ze staat al heel de dag lekker op de wei maar ze deed vandaag zelfs tegen mij zuur.Dat is echt nieuw voor haar want ze is naar mensen toe zo beleefd.Geen idee dus hoe het uier nu is,ben ff weg geweest.Ga ze nu wel binnen halen.