Met dit weer wil je toch ook geen veulen op de wereld zetten.... Die wachten vast tot volgende week !
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-17 10:39
Crome blijft vandaag binnen. Super hard aan het harsen en een gele melktest. Ze is ook anders, zenuwachtig en heel boos ook haar kont is veranderd, heel puntig.
Maar vorig jaar heeft ze 2 weken geharst... dus ik durf nog niet met zekerheid zeggen dat het echt voor vandaag of vanacht gaat zijn
Oei wat is ze onrustig! Of heeft dat een andere reden?
Djoopie
Geplaatst: 02-03-17 14:38
WoW Chrome laat het er niet bij zitten zo te zien...... maar ja vorig jaar ook lang gewacht natuurlijk... was haar Melktest toen ook al gelijk zo laag? Spannend hoor!!! Laten de mensen met een linkje t weten als t spannend wordt? Ik wil zelf ook wel een linkje maar heb er expres niet on gevraagd omdat ik dan snachts nog langer wakker lig . Uiteindelijk het moment suprème nog nooit meegemaakt via Cam .
Succes iig Tinniie!!
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-17 15:26
Ja ze is erg onrustig.. Ik moet nog werken tot 18u, maar Jef is thuis. Alle normaal gezien, meneer was even weg gegaan.
Ik heb gezegd dat hij moest maken dat hij thuis was en ze in het oog moet houden. venten he...
courtjuh
Geplaatst: 02-03-17 15:42
Hahha owjee, mannen snappen er niet altijd wat van! Mag je weg van je werk als het zover is?
Edit: ik zie dat hij er is en de goede check uitvoert haha
Oeeh het laatste moment val ik ook nog even binnen, ben sinds kort eigenlijk pas "fan" van Quarters en Paints dus ik vind het helemaal leuk om te volgen!!