Ik was je topic opeens kwijt. Wat een mooie babybuik begint ze te kweken zeg! Ze raakt ook gewend aan het fotoproces volgens mij, ze gaat steeds relaxter staan haha.
Oh, om dat buikje kan je inderdaad niet meer heen! Ben even een tijdje afwezig geweest op Bokt, maar ik ga nu eerst maar eens op LaVie stemmen in de veulenverkiezing en dit topic en je volgtopic bijlezen!
Ja, gelukkig ben ik er weer! Nieuwe baan, verhuizen, druk, druk druk! Maar inmiddels alles een beetje in een rustiger vaarwater en dus alle tijd om weer mee te genieten van je paardjes en uit te kijken naar FiBaby!
Gezellig dat jullie allemaal volgen Qua baby is er weinig nieuws, ze wordt lekker bol Rond de 21e maak ik weer de nieuwe maandfoto's. Vandaag zijn Daisy en Fi wel verhuisd naar een nieuwe stal. Daar komt zo een verslagje van in mijn volgtopic
Zo de dagen tellen vind ik ook fijner hoor, heb zelf op mijn mobiel een dagenteller en op bokt heb ik gewoon een aftelplaatje met maanden/weken/dagen. In maanden klinkt het zoveel langer