Stille meelezer die al een paar dagen meespiekt meldt zich Ik vind haar nu minder onrustig dan gisternacht.. Toch wel spannend, niet leuk TS, dat je niet optimaal van je vakantie kunt genieten nu.
Hopelijk blijft ze gewoon nog paar dagen met 6 staan kwa waarder. Ze maakt het wel spannend. En Nicole probeer toch een beetje te genieten van je vakantie. Ze komt steeds een dag eerder bij de 320 dagen.
Jeetje,zou wat zijn als jij er toch nog bij kunt zijn en ze ons gewoon aan het foppen is
Ilsevdberg
Geplaatst: 15-03-16 09:17
ik volg ook al een tijdje, zeg eigenlijk nooit wat wat maakt ze het spannend! haha ik hoop dat ze het nog eventjes binnen houdt. ik heb ook een pb gestuurd voor de groepsapp
Ik vind een groepsapp zonde. Hier is toch veel gezelliger? Ik merk dat bij volgtopics met een groepsapp, de sfeer in het topic vaak minder gezellig is.
Pfff ik ben gebroken maar liever nog even een paar nachtjes van dit dat ik gebroken ben Ik was heeeel even een kwartiertje in slaap gevallen en toen droomde ik dat er een prachtige gouden valk merrietje geboren werd (echt raar want ik heb niet 1 keer de hele dracht gedroomd met wat ik dacht dat zou worden) en ik schrik echt zo wakker met een grote schrik kijk op de laptop lag me vrouw echt helemaaaal gestrekt in der stal ik dacht poedersuiker en toen lag die walvis dus gewoon te slapen
Voor de gene die zich vandaag hebben aangemeld en nog willen aanmelden kan dat maar even het volgende
Je komt in 2 apps. In de ene staat Birth en dit is een app waarin niets gezegd mag worden en we hebben een praat app en daar kennen we in babbelen over dit mooie veulen die komen gaat
Ik heb op het laatste moment nog gestemd op een cremello merrie! Hopen dat ze hem nog even binnenhoudt voor je TS. Ik kijk iig lekker mee via de webcam