Wat is je nieuwe merrie prachtig donker van kleur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is gelukkig helemaal goed gekomen. Ik duim dat de kleine meid er snel weer bovenop komt. Stal schoon en droog houden en open houden zodat de pus eruit kan zal de veearts ws ook adviseren. Naar hoor. Bah.
Maar blijkbaar heb ik nog niet genoeg miserie gehad.Mer1980 schreef:Oei wat je zegt klinkt ook echt als een abces, dat heb ik ook gehad een keer met een 2 jarige in de opfok, was een heel klein wondje waarbij de ontsteking naar binnen was geslagen. Dat kwam er op 2 plaatsen later weer uitis gelukkig helemaal goed gekomen. Ik duim dat de kleine meid er snel weer bovenop komt. Stal schoon en droog houden en open houden zodat de pus eruit kan zal de veearts ws ook adviseren. Naar hoor. Bah.
Toen we erop duwden spoot de viezigheid er echt uit.
(want mijn verzorgster heeft het van de ene dag op de andere laten afweten)
Nu is Imperiosa wel nog steeds overduidelijk de chef van de kudde, maar ze kunnen al dicht in elkaars buurt staan zonder dat Esquina bang is dat ze opgevreten zal worden
m.a.w. je kan hem rollen
Een klein duiveltje soms (vooral met etenstijd
) maar ooh zo'n schatje.
Zeker nu hij weer ietsje ronder aan het worden is.
hij is nu 6 jaar). Maar hij heeft nog steeds ontzettend veel jeuk (ondertussen al 4 veeartsen naar laten kijken + kliniek), wat mijn gevoel (= geen zomereczeem) alleen maar bevestigt.
Gisteren lag hij naast de draad gewoon een dutje te doen terwijl de dames aan de andere kant stonden te soezen