Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

2 hengstjes en 2 merries
:p
. Voorlopig doe ik dus nog niks en blijven ze mooi van ons
we zien het allemaal wel.

het merrietje begint op de kont ook al duidelijk witte haren en stippen door te krijgen dus wordt leuk straks als we gaan scheren voor de keuring hoe ze eruit gaat zien

, ik zal nog wel af en toe wat recente foto's plaatsen totdat ze van mama af gaan ofzo, en ik weet niet of ik volgend jaar weer een volgtopic aanmaak want ik ben zo druk met ook mijn drie kinderen en wil daar de meeste tijd aan besteden, maar dan verschijnen er wel foto topics in kraamstap itp
. Ik heb wel meer (bewust!) gelaten omdat ik de tijd met mijn kinderen zo belangrijk vind, ze worden zo snel groot en de tijd vliegt gewoon voorbij, om meer tijd te hebben ben ik ook helemaal gestopt met mennen en ga ik daar ook niet meer mee beginnen, ik ben blij met wat ik daarmee bereikt heb en zoals ik het nu zie ben ik ook niet van plan in de toekomst nog veel daarmee te gaan doen, het is goed zo
. Nu alleen nog ons fokkerijtje, maar ook daar gaat wat veranderen wat betreft dekkingen van buitenaf, volgend jaar willen we ook in de zomervakantie gewoon weg kunnen, weer eens op vliegvakantie en gewoon vrij zijn in de vakantie, dat kan nu niet omdat we nog merrie's om te dekken verwachten en mocht er een het vruchtje nog verliezen moeten ze weer gedekt, dus tot eind augustus kunnen we niet weg (ja dagjes weg, en weekendjes enzo
). Daarom zal volgend jaar het dekseizoen eind juni hier eindigen, het is aan mensen of ze beslissen of ze dan voor onze hengsten kiezen. Ik zal dat ook ruim optijd op mijn website en dek advertenties zetten. 

hij is ook echt zo ontzettend groot en al heel sterk, is wel even andere koek als die pony veulentjes hihi, dus maar gauw beginnen met aan halster leren lopen!