Ja... Dais mij ook.. als ze niet drachtig wordt, zullen jullie het nooit weten Overigens is ze vandaag weer hopeloos verliefd op Sublime. Als dat morgen nog zo is, wordt ze morgen voor de 4e keer gedekt.
We zullen het gaan zien!En tsja, Dais neemt het er nog even van hoor, wees eens eerlijk: zouden wij toch ook doen?
Dais is gisteren voor de 4e keer gedekt.. Ik hoop dat ze het hier bij laat Natuurlijk mag 5x ook (donderdag), maar dan weet ik zaterdag pas of ze eventueel nog een 6e keer wil, terwijl het plan is om haar zaterdag te halen..
Oooh ik vind je topic nu pas! Ik heb een palomino merrie gegokt en duim voor een drachtige Daisy deze poging!
Leuk dat je er ook bij bent, Tinniie! Dais is gisteren voor de 5e keer gedekt. Ze maakt het echt nog heel spannend voor zaterdag..
De liefde tussen Dais en Sublime is over! De bitch staat nog steeds naar hem te roepen, maar als hij in de buurt komt, stampt ze hem boos weg Morgen komt ze naar huis en dan kan ik maandag lekker haar 20e verjaardag vieren en rond de 22e scannen
Keesje!!! We zijn nog onderweg, inmiddels hebben we er bijna 3 uur opzitten. Huis is in zicht!! Afscheidskusje