Succes vannacht! Hopelijk verloopt alles helemaal goed en kunnen jullie morgen van Soie's kleintje genieten.
spannend. ik hoop dat je naar dat lange wachten eindelijk het veulen kan zien en genieten.en drink niet te veel borels
Ik ga voor je duimen dat je snel een gezond veulentje naast je merrie hebt!Hier net na 2,5 week over tijd een merrie veulen
Geen eten meer tot t veulen dr is... HAHAHA. Nee gekkigheid, echt zo niet tof dat t er nog niet in.... Elke keer kijken of je een WA heb gestuurd, maar helaas...
lisch schreef:Oke... Vanaf nu ga ik dus niks meer verwachten of zeggen Ze heeft gewoon nog steeds geen veulen....! Haha erg he dat is nu ook mijn idee
Benen zijn nat van de melk.. zou vanavond voor het eerst weer stappen bjj een heel leuk feest. Zul je zien
Pfff das toch echt niet grappig meer. ... Ik zag twee pagina's er bij en dacht hè hè eindelijk. Maar nee dus. ...
Man arme merrie komopkomopkomopDit ken toch niet meer lang duren Ze staat op ontploffen ofzo Komaaaaanveulie komaan
Wat zonde van de verloren biest. Kan je dat niet opvangen? Hahaha nee he, domme vraag, zie jouw al in stal luggen lisch met een bakje hahahha