Baybee is een keileuke naam! Het is echt geen veulentjesweer, ik hoop dat het snel warmer wordt.
Fotsy
Geplaatst: 02-04-15 21:24
leuke naam, hier wel mooi weer geweest vandaag, nog veel wind en alles nog kletsnat van de regen van deze nacht. maar dit weekend geven ze super weerke
Maar die wind is ook killing voor de veulens. Jaycey had flink rondgerend en was wat bezweet en kreeg het echt koud, dus moest ze na een half uurtje weer terug naar binnen. Het wordt dit weekend nog best fris maar als de zon schijnt en het waait niet dan scheelt dat al een hoop.
Ja voor nog geen 48u oud te zijn vind ik haar ok echt fors.. Maar ik zie dat heel graag En inderdaad, ze heeft zo'n eigenwijze blik he
Met het buitenzetten hier vanmiddag werd mijn andere merrie (Cheyenne) echt helemaal wild.. Ze is 21 en is vorig jaar niet meer drachtig geraakt. Het is echt een moedertje in hart en nieren en ze heeft heeeel de tijd lopen hinniken op Jade en haar veulen en langs de draad liggen meelopen. Toen begon ze Bolleke te drijven en moest die met haar meelopen als veulen Daarna was ze instant hengstig naar Arany toe en riep ze daar maar op, precies om te zeggen 'komaan, geef me er ook zo eentje!' En toen Jade en Baybee terug binnen gingen heeft ze nog 10 minuten hysterisch lopen crossen en roepen. Echt niet normaal. Dus ik denk dat ik dit jaar toch nog maar eens probeer bij haar...
Misschien lukt het nu wel zou wel leuk voor haar zijn een laatste veulentje! Gaat ze dan bij Arany?
Scooby007
Geplaatst: 03-04-15 21:43
Zo die laat duidelijk weten dat ze zichzelf nog niet te oud vind en dat ze graag nog een veulen wil, hoop voor haar (en jou, natuurlijk) dat het lukt
Fotsy
Geplaatst: 03-04-15 21:46
prachtig veulen en breed inderdaad amai die heeft niks tekort gehad
moedergevoelens, ocharme nu moet ze wel nog een keer bij de hengst he tinniie?
oh maandag toevallig tijd?, Alyel zou misschien ook eens willen komen. Dan kom ik bij u als Bolleke haar schatje wil tonen en kunnen we eens naar seker gaan kijken?
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-15 23:03
Nee ik moet werken maandag.. Ik ben wel dit weekend en dan dinsdag-woensdag thuis. Ja moeten we doen, Leyla moet hier dan ook maar komen babyborrelen he
Ja ik denk wel dat ik het nog eens probeer met Cheyenne. We zien wel hoe het loopt dit jaar
Leyla en Evelyne, we zullen idd onze agenda's eens moeten samenleggen
En ja Baybee is echt een blokje en je ziet ze elke dag nog uitzetten, ze zit ook echt goed in mekaar. Ik vind dat ze echt een hele mooie bouw heeft, met een super mooi hoofdje er op