Ik zat net te kijken inderdaad dat de tepels nog mogen vullen. De uier is al gigantisch in ieder geval. Denk dat ze voor Roxy gaat bevallen.
Tinniie
Geplaatst: 24-03-15 14:57
Jade steekt jullie allebei nog voor ja Haha
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-15 15:03
zou zeker kunnen hoor , ze heeft toch nog geen haast maar kom merrie's zijn onvoorspelbaar, dat is duidelijk en wie weet gaat ze toch ineens snel, alhoewel dat ze toch maar wacht tot vrijdag, had ik trouwens al lang geroepen dat ze dan ging gaan, ben benieuwd.
jemig dit is wel spannend lees je de test meteen af of wacht je wat minuten? Ik las in DB beide methodes maar volgens mij moet je echt meteen aflezen
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-15 22:45
wel ik moet even wachten tot het kleurt, dan vlug fototoestel nemen en zien dat ik uit het licht sta of er staat niks op de foto en dan trek ik foto, is dit dan meteen? ik vermoed van wel. Het kleuren duurt wel wat langer als de eerste keer en als je ze lang laat liggen dan bleken ze weer en worden ze roos, allemaal.
oh mij mij verscheen er meteen kleur zodra het vocht het papiertje raakte en soms was het dan een minuut later al donkerder dat vind ik het lastige ook aan die testen en bij mij waren ze sowieso niet betrouwbaar (gekke Set)
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-15 22:55
oeie krijg nog meer stress nu nee hoor ben ruuuustig
ja set die kon er wat van, zo spannend maken. die testjes zijn enkel een indicatie maar meer niet, wat opvalt is dat het duidelijk is dat iets dat nat is altijd donkerder is dan kleurtje op het doosje, als het licht erop zit krijg je dit
geen enkele overeenstemming toch? of ben ik blind
gelukkig zitten er honderd in een doosje, en komen de drupjes er makkelijk uit
Bij mij wordt de melktest met de dag donkerder, nu is ie meer 7. Gek is dat hoor. Wat voor kleur is het wat er uit de uier komt bij Flo? En heb je het geproefd Was een tip van iemand dat het zout begint en steeds zoeter wordt. Ik heb wel geproefd vandaag, was nog niet zoet.
Flo ook al geen bilspieren meer. Roxy's kont is net pudding. Ik duwde vanmorgen tegen d'r bil om d'r opzij te zetten en mijn hand verdween gewoon in de blubber. Normaal is dat keihard. Roxy ging dan ook niet opzij omdat het zo meegaf
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-15 07:33
Jep murosch vandaag 340 Astrid nee nog niet geproefd en kleur euh ja zo goed heb ik er nog niet naar gekeken, doorzichtig denk ik Om vijf zie ik ineens dit, dan ben je toch even goed wakker want Flo ligt heel weinig en amper tien min
Maar ze is zooooo rustig
pretty
Geplaatst: 25-03-15 08:19
Stilte voor de storm? Ze is ook holler in haar flanken aan het worden! Je moet die testjes meteen aflezen hoor,niet wachten! En naar de kleur van de melk kijken is inderdaad ook handig,en proeven zoals ik inderdaad al zei.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-15 09:06
als ik het heel snel aflees is het oranje maar echt wel lichter nog geen geel, dus kleur doorzichtig denk ik en smaak euh naar niks? Heb de indruk dat haar speentjes nu wat beginnen vullen, straks foto plaatsen. Mensen lief ik loop hier gewoon te wenen voor bacardi wat een miserie toch jaagt me de stuipen op het lijf.
Tinniie
Geplaatst: 25-03-15 09:10
Ja erg he.. Het lijkt zo dikwijls fout te lopen dit jaar, daar krijg je echt schrik door.
We duimen voor een vlotte bevalling zonder complicaties en een gezond veulentje achteraf.