Hoi San, hoe gaat het? Lukt het met de cam's?? En hoe gaat het met bolle Blonde en Barbie Princess?? en natuurlijk mijn vriendje Nikan?? Eigenlijk om een lang verhaal kort te maken hoe gaat het met de kudde?? xx
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-15 11:42
ik ook
Cam is klaar Blonde staat eronder,maar hand is echt even out of order,gisteren zoveel pijn gehad dat ik niet wist waar ik het zoeken moest,dus kan bijna niet typen.. Even overleven hier,komt goed enne gister naar dokter geweest voor gehele apk,over 2 weken terug voor uitslagen.....
Kudde gaat goed,Nikan heeft lekker gewandeld met Esmee van t weekenden met Keyemsi en Lisa. Blonde puft zich gek,is niet te genieten,uier vult nu mooi op schema,die gaat de 300 dagen gewoon vast halen dus zorg minder.... Princess is gewoon zichzelf,mooi buikje,actief veulen en ze is vrolijk en gek op Wynn...
Jullie kunnen wel vast een mail sturen met je boktnaam ook graag naar sandra@stalkeessage.nl voor link als ik zover ben stuur ik de mail met link en strenge voorwaarden...
Wat voor pijn heb je precies aan je hand Sandra? Is het spier- of botgerelateerd. Ik heb de laatste tijd weer af en toe last van mijn gewrichten en dan speciaal een knokkel die zeer doet. Ik merk wel als ik aan de MSM met chondroitine en glucosamine gaat dat het dan op een gegeven moment minder wordt. Verder smeer ik het wel in met voltaren emugel en dat lijkt ook te helpen.
smileydees
Geplaatst: 06-01-15 13:07
Schiet wel lekker op zo San, minder typen en dan ga je weer iedereen vragen om je een mail te sturen ohohohoh hoe moet dat nou?!?! al aan een secretaresse gedacht
Hopelijk word de pijn snel minder in je hand. en dat je over 2 weken een goede uitslag mag krijgen, gelukkig dat blondie nu via schema verder gaat en niet veel eerde wil bevallen dan 300 dagen geeft toch stukje rust zeker nu je zo'n last hebt van je hand!
Beterschap en doe het rustig aan en geniet van die drukke baby's in de buikjes. en heb je een mail gestuurd
via mijn telefoon doet de cam het niet. ga straks even op de pc/laptop kijken. anders verhuis ik de pc naar mijn slaapkamer
MarijeR
Geplaatst: 07-01-15 10:46
Sterkte Sandra.
Is er toevallig iemand die de cam werkend krijgt op een mac? Ik kan inderdaad ook alleen het stilstaande beeld zien.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-15 11:21
whaha ik kom ook niet verder dan stilstaand beeld,op deze laptop... Rene had de rest via omweg wel aan de gang gekregen...iets met beveiliging uitzetten?
Dank jullie wel,komt goed.
Marije welke datum neem jij de eerste of laatste dekdatum om te tellen hoeveel dagen ze zijn?
MarijeR
Geplaatst: 07-01-15 12:03
Ik neem altijd de laatste dekdatum. Meestal is de eisprong toch op het eind van de hengstigheid. Vaak is dat met scannen ook wel te zien aan de ontwikkeling van het vruchtblaasje. Als ze maar 1 of 2 keer zijn gedekt maakt het niet zoveel uit maar bv Amy was vorig jaar van 31mrt tot 13 apr gedekt ( ) dus dan pak ik de laatste dekking.
Hoi San, veel beterschap met je hand alvast!!! En ik stuur je ook even een mailtje, ik wil graag volgen: eerst een halfbroertje of -zusje van Selu, en daarna zijn eigen veulentje! Leuk hé!!! Ik reken ook altijd vanaf laatste dekking Denk dat ik hier trouwens ook ga mogen waken. Was midden het dekken gestopt omdat ik dacht, ik heb toch paardjes genoeg, is enkel maar om weer te verkopen en ik ben daar geen goeie in, dus was ik gestopt. Ze was daarna nog wel hengstig dacht ik. Maar zo te zien, zou het toch wel es gepakt kunnen hebben. Zal maar es kijken om een weefoal test te doen. Als het dan toch gelukt is, verwacht ik rond begin maart een veulentje uit de combi Bisou x Bonfire .
Jasia
Geplaatst: 07-01-15 12:21
Haha jouw merrie heeft het er van genomen Marije!
Ik heb je ook een mail gestuurd Sandra! Gaat het al iets beter met je? Doet het weer bij jou ook zo veel met je lijf? Of zijn het gewoon andere dingen? Zelf merk ik dat dit weer echt verschrikkelijk is, die kou trekt overal doorheen.. Op naar de zomer!!