Ik denk dat ik vanavond maar serieus ga waken. Ze is erg onrustig vanavond, liggen en weer opstaan, staart zwiepen, hoofd zwaaien. En ze heeft kleine gele propjes op de spenen. Ik weet niet of het vanavond al komt maar zo onrustig als nu is ze nog niet geweest. Als ik de stal in loop doet ze overigens net of er niks aan de hand is en gaat gewoon rustig staan eten.
Ooh wat spannend Astrid! Heeft je camera t volgehouden? Of is t veulentje er mss al?
Foss
Geplaatst: 26-03-15 07:21
Wordt nu toch wel spannend.
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-15 12:07
We hebben harsjes!
De camera viel uit om 7 uur vanochtend, maar dat bleek aan mijn telefoon te liggen deze keer. Die moest ik een keer herstarten. Verder heeft ie het de hele nacht goed gedaan gelukkig. Roxy was verder rustig vanaf half 4 vannacht.
jeej die knallen bijna uit elkaar !! Wie weet ! heb je morgen wel een veulen ernaast
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-15 12:32
Zou goed kunnen dat het morgen wordt, maar ze gaat tot nu toe langzaam met alles dus als ze dit tempo aanhoud dan kegelt ze nog een paar dagen, komt dan met melk en dan pas met het veulen. En natuurlijk met de nodige schijnbevallingen erbij.