Ze wil nog niet erg doorzetten. Ph waarde is weer omhoog geschoten en de harsjes zijn weg. We houden haar uiteraard wel goed in de gaten vanaf nu. Het rommelt wel heel duidelijk. Ze heeft steeds haar staart omhoog en uier loopt niet meer terug. Misschien was ze gisteren aan het proefdraaien en komt het volgende week.
Ymor
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-15 01:06
testebeest schreef:
FIjn dat je lasergamen leuk was
En verloren schuif het gewoon af op de bevallingszenuwen voor benthe.
Ik ben heel fanatiek maar ook heel slecht. Vorige keer was ik ook al als laatste geindigd haha. Maarja ik heb lol gehad en lekker de zenuwen van me af geschoten
Bente is misschien frusti vd regen soort van afreageren?
tinkerkyara
Geplaatst: 30-03-15 08:55
whooww hahaha! Wat een vals achterbaks kreng is het toch ook he.. als het veulen eruit is, zal ik dr maar laten inslapen dit kan zo niet langer.. Maar sneu hoor, hoop dat het nu echt niet lang meer gaat duren. Ze is het echt zat zo te lezen. Ze hield het spannend het weekend. Ze wacht vast op beter weer Succes met TerrorBente voor nu, en maar hopen dat er een poeslief veulentje uitrolt
Wat spannend! Bente is erg leuk, vader is ook een knapperd. Ik ben onwijs benieuwd wat voor een veulen eruit komt, kan niet anders dan een prachtdier zijn.