Mijn pony had ook slijm uit d'r fulva maar 3 weken later beviel ze. Dus hoeft niet een teken te zijn. K hoop t wel voor die arme pown! T zou een hele opluchting zijn! Vooral met dit warme weer.
Sylkai
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-14 15:29
Ik ga pas van augustus uit....is het eerder, dan is het eerder (hou haar nog steeds heel goed in de gaten)
Ff een paar nieuwe fototjes, omdat mensen het toch wel miste
Ach wat is het nog een puppy paardje zo! Een paar weken geleden leek het niet lang meer te gaan duren (stille meelezer). Nu denk ik toch minstens nog twee weken.
kwita
Geplaatst: 23-07-14 06:59
horsiegek schreef:
Een paar weken geleden leek het niet lang meer te gaan duren (stille meelezer). Nu denk ik toch minstens nog twee weken.
idd, maar vergis je niet het kan ook ineens heel snel gaan!, leuk die foto's er bij
De veearts schatte nog een maand, daar zijn we al ver overheen. Ik denk zelf eind augustus (geen idee waarom) Ik zal het wel zien, we blijven d'r in de gaten houden, meer kunnen we niet doen
Birdie60
Geplaatst: 26-07-14 11:11
Nee idd wijkhuijs, mee kan he idd niet doen. Maar we blijven je volgen.
Hier uierfoto's van Yasmine gister en vandaag. Zoals je ziet weinig verandert. Foto's van haar zelf staan op de camera en kan het snoertje nog steeds niet vinden Deze zijn met tel gemaakt