XRosalieee schreef:owhhh ja das minder handig!
kan je daar in de buurt wel slapen?
Eventueel bij mijn opa & oma ( eigenaar van stal ) die gaan dan zelf ook waken. En anders slaap ik in de paardenstal of als t Heel mooi weer is word het een tent
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Even kijken hoe het er voor staat en verder niet. Het is een zwangere vrouw, die uiers zijn volop in ontwikkeling, dat kan best een beetje pijnlijk zijn.

Maar ik zou er wel naartoe willen dat ik in elk geval aan de buik en uier kan zitten zonder dat ze me naar het leven staat. En graag voordat het veulen er is.

anneliesdj schreef:Aan de ene kant ben ik dat wel met je eens, aan de andere kant heb je straks wel een probleem als het veulen er is en het lukt niet te drinken bv, of als ze uierontsteking krijgt oid.
Ik zou wel proberen dat wat normaler te maken, je hoeft er echt niet 3x daags uitgebreid in te knijpen of watMaar ik zou er wel naartoe willen dat ik in elk geval aan de buik en uier kan zitten zonder dat ze me naar het leven staat. En graag voordat het veulen er is.
Afleren doe je dat niet trouwens, het is iets persoonlijks, Bloem houd er gewoon niet van, maar je kunt haar wel leren dat ze het moet accepteren als je er even aan moet zitten.

zat merries die geen hand verdragen, maar met een veulen geen probleem