Spannend zeg! ik lees ook al een tijdje mee. Weleswaar met gemengde gevoelens maar ook met grote nieuwsgierigheid en ik begrijp TS haar reacties ook wel hoor. Vind dat ze er goed mee om gaat. Ik snap ook dat andere mensen kritisch zijn, zo heb ik zelf ook nog vragen, maar het is voor TS leuker als je die gewoon per pb verstuurd zodat dit topic schoon blijft van reacties die als zeuren of gewoon als vervelend ervaren kúnnen worden (ondanks dat het niet zo bedoeld is) het is gewoon voor dit topic veel leuker als TS updates kan plaatsen en de volgers gewoon relevante informatie krijgen van TS zelf.
TS, ik wens je heel veel succes! Mocht ik tijd hebben dan ga ik je eens pb-en want ben vooral heel nieuwsgierig
Yakari: Steigeren schrok ik zelf eerste stantie zelf van. Heb het 2 jaar geleden in een speelse bui aangeleerd, maar daarna niks meer mee gedaan omdat ik bang was voor misbruik. Commando was als ik mijn handen omhoog zwaaide en toen ze voor de foto op stand moest was ze buiten al redelijk wakker en deed ik mijn vinger zo omhoog van blijf staan en ineens steigerde ze weer
Ik volg, ben erg benieuwd. Ooooh spannend zeg, en we kunnen al beginnen aftellen he. DL, ik denk dat sommigen stiekem jaloers zijn op je combi want waarom haal je anders zo uit op een forum, ofwel zitten hier toch wel veel gefrustreerde mensen. Niks van aantrekken, ik sta 100 procent achter je keuze. One life, live it.
Eigenlijk, vind ik dat een hele slechte instelling. Tuurlijk moet je doen wat je wil doen, maar je moet wél blijven nadenken over wát je doet. En ik vind dat de TS dat goed gedaan heeft! Super dat je er zo over na hebt gedacht. Anders had ik ook inderdaad gezegd dat het niet handig was.
Cetera ze is ooit dragend geweest van een aes hengst. Dit was haar en mijn eerste veulen en is verkeerd afgelopen helaas. Hierna wil ik weer lekker gaan rijden en zien we wel weer een keertje of ik haar nog eens laat dekken