Wild Thing was vannacht aan het bunkeren en met vlagen onrustig. Schrapen rondje lopen enz. Erg benieuwd of ze nu door gaat zetten
chanicha
Geplaatst: 07-03-24 11:09
Och nou het is er wel mooi weer voor! Ben zo benieuwd wat ze er van heeft gebakken
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-24 14:50
Nou ik had wat meer vorderingen gehoopt Kleine korreltjes aan spenen, maar melk is echt nog doorzichtig. Vulva was wel veel slapper. Buik is nu toch wel anders volgens mij. Afwachten maar weer
chanicha
Geplaatst: 07-03-24 15:53
Buik hangt meer in een punt Ze is er wel mee aan het werk!
tja we gaan het beleven. Uier is niks veranderd. Staart houd ze vanaf gisteren avond meer af
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-24 18:52
Uier leek vanochtend iets voller. Plekje nattig op uier. Maar melk nog doorzichtig. Ik denk vannacht ook nog niet. Vanavond controleert een stalgenootje haar uier nogmaals. Ik hoop dat ze dit weekend wel gaat doorzetten
Wat is het stil hiero... Geen updates over de uier of iets... Zal toch wel goed gaan
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-24 01:49
Sorry voor de late update. Uier was niks veranderd. Voor straf vanmiddag op de poetsplaats gezet in het zonnetje en haar even ontdaan van heel veel losse haren.
Vanavond leek de melk wat plakkeriger als voorheen. Nog te doorzichtig, maar kan natuurlijk snel veranderen. Ik verwacht vannacht eigenlijk nog niet. Maar ik hoop /denk morgen.
Ze staat vanavond wel wat anders als normaal. Heb haar ook betrapt met haar kont tegen de voerbak. Als ze gaan terug duwen, duurt het meestal ook niet heel lang meer. Laten we het hopen
Nigrante ook even verlost van wat haren. Wat zijn ze allemaal in de rui... Bizar
Voor het poetsen even de benen gestrekt na meer als een 1.5 week niet te hebben gelopen aan de longe. Kogel is nog wat dik, daar lijkt ze verder geen last van te hebben gelukkig. Alsof de muizen aan haar vacht hebben gegeten
En na poetsen. Morgen nog een keer, dan zal ze het meeste wel kwijt zijn